Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Komunikowanie się Polaków w okresie II Wojny Światowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Komunikowanie się Polaków w okresie II wojny światowej” to kolejna, czwarta pozycja w serii Wydawnictwa UMCS, ukazującej historię komunikacji w Polsce. Książka oferuje czytelnikom dogłębne spojrzenie na dramatyczne okresy naszej historii, nie poprzez ogólne modele historyczne, ale przez szczegółowe analizy, które uwidaczniają kluczową rolę komunikowania się Polaków w ich oporze wobec okupanta oraz w moralnym umacnianiu narodowego ducha. Publikacja skupia się w dużej mierze na dyskursie prasowym, lecz również zawiera teksty dotyczące innych form komunikacji, w tym działania środków transportu w czasie okupacji. Dodatkowo, książka jest wzbogacona o unikalne ilustracje zdobyte z polskich albumów propagandowych oraz cennych periodyków, takich jak biuletyny radiowe z czasów powstania warszawskiego. Ciekawym uzupełnieniem jest dołączona płyta DVD, na której znajduje się eksperymentalny film propagandowy z 1943 roku, „Calling Mr Smith” w reżyserii F. i S. Themersonów, rozpowszechniany podczas wojny w Wielkiej Brytanii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Komunikowanie się Polaków w okresie II wojny światowej” to kolejna, czwarta pozycja w serii Wydawnictwa UMCS, ukazującej historię komunikacji w Polsce. Książka oferuje czytelnikom dogłębne spojrzenie na dramatyczne okresy naszej historii, nie poprzez ogólne modele historyczne, ale przez szczegółowe analizy, które uwidaczniają kluczową rolę komunikowania się Polaków w ich oporze wobec okupanta oraz w moralnym umacnianiu narodowego ducha. Publikacja skupia się w dużej mierze na dyskursie prasowym, lecz również zawiera teksty dotyczące innych form komunikacji, w tym działania środków transportu w czasie okupacji. Dodatkowo, książka jest wzbogacona o unikalne ilustracje zdobyte z polskich albumów propagandowych oraz cennych periodyków, takich jak biuletyny radiowe z czasów powstania warszawskiego. Ciekawym uzupełnieniem jest dołączona płyta DVD, na której znajduje się eksperymentalny film propagandowy z 1943 roku, „Calling Mr Smith” w reżyserii F. i S. Themersonów, rozpowszechniany podczas wojny w Wielkiej Brytanii.
