Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kompetencje cyfrowe i ich cyfrowy rozwój
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka skupia się na analizie znaczenia kompetencji cyfrowych w dzisiejszym świecie oraz na konieczności ich rozwoju poprzez edukację online. Autorzy ukazują genezę i rozwój edukacji cyfrowej w kontekście społecznym i ekonomicznym, przedstawiając przy tym historię zarówno międzynarodowej, jak i polskiej e-edukacji. Publikacja jest wynikiem badań autorki nad wpływem kompetencji cyfrowych na społeczeństwo, a także nad tym, jak edukacja cyfrowa przyczynia się do ich rozwoju.
Monografia prezentuje początki edukacji cyfrowej w Polsce, omawiając pierwsze konferencje poświęcone temu zagadnieniu oraz opisując produkty i modele edukacyjne online, ich potencjał i przyszłe kierunki rozwoju. Struktura książki obejmuje różnorodne aspekty, począwszy od ewolucji technologicznej od kamiennej tabliczki do nowoczesnych urządzeń, aż po analizę kompetencji niezbędnych w XXI wieku.
Zawartość pracy obejmuje także wyniki badań dotyczących oczekiwań młodych pracowników w odniesieniu do kompetencji cyfrowych i ich roli na rynku pracy. Szczególną uwagę poświęcono wpływowi pandemii COVID-19 na rozwój narzędzi e-learningowych i kompetencji cyfrowych. Omówiono technologie używane w tym okresie, preferencje pracowników dotyczące rozwoju po pandemii oraz porównano użycie narzędzi e-learningowych w latach 2018-2021.
Kompleksowość zagadnień poruszanych w książce czyni ją cennym źródłem wiedzy na temat aktualnych trendów i przyszłości edukacji cyfrowej, podkreślając jej kluczowe znaczenie w nowoczesnym społeczeństwie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka skupia się na analizie znaczenia kompetencji cyfrowych w dzisiejszym świecie oraz na konieczności ich rozwoju poprzez edukację online. Autorzy ukazują genezę i rozwój edukacji cyfrowej w kontekście społecznym i ekonomicznym, przedstawiając przy tym historię zarówno międzynarodowej, jak i polskiej e-edukacji. Publikacja jest wynikiem badań autorki nad wpływem kompetencji cyfrowych na społeczeństwo, a także nad tym, jak edukacja cyfrowa przyczynia się do ich rozwoju.
Monografia prezentuje początki edukacji cyfrowej w Polsce, omawiając pierwsze konferencje poświęcone temu zagadnieniu oraz opisując produkty i modele edukacyjne online, ich potencjał i przyszłe kierunki rozwoju. Struktura książki obejmuje różnorodne aspekty, począwszy od ewolucji technologicznej od kamiennej tabliczki do nowoczesnych urządzeń, aż po analizę kompetencji niezbędnych w XXI wieku.
Zawartość pracy obejmuje także wyniki badań dotyczących oczekiwań młodych pracowników w odniesieniu do kompetencji cyfrowych i ich roli na rynku pracy. Szczególną uwagę poświęcono wpływowi pandemii COVID-19 na rozwój narzędzi e-learningowych i kompetencji cyfrowych. Omówiono technologie używane w tym okresie, preferencje pracowników dotyczące rozwoju po pandemii oraz porównano użycie narzędzi e-learningowych w latach 2018-2021.
Kompleksowość zagadnień poruszanych w książce czyni ją cennym źródłem wiedzy na temat aktualnych trendów i przyszłości edukacji cyfrowej, podkreślając jej kluczowe znaczenie w nowoczesnym społeczeństwie.
