Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kompetencja językowa dzieci z ADHD
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia autorstwa Elżbiety Szabelskiej zatytułowana "Kompetencja językowa dzieci z ADHD" porusza istotny temat w logopedii oraz językoznawstwie, koncentrując się na komunikacyjnym funkcjonowaniu dzieci z deficytem uwagi i nadaktywnością. Choć tego typu zaburzenia towarzyszą ludzkości od bardzo dawna, co zauważył m.in. Russell A. Barkley, wskazując na literackie odniesienia ADHD nawet u Szekspira i króla Henryka VIII, to pierwsze medyczne zapisy tych problemów sięgają ponad 240 lat wstecz.
Pomimo długiej historii badań oraz powszechności występowania zjawiska, komunikacja dzieci z tymi zaburzeniami nie została jeszcze dogłębnie zbadana. Dotychczasowe analizy sugerują potrzebę głębszego zrozumienia ich zdolności komunikacyjnych oraz potencjalnych trudności, z którymi się borykają. W polskiej literaturze logopedycznej temat ten nadal jest słabo reprezentowany, a obecne obserwacje i wnioski są często ogólne, wynikające z badań pedagogicznych i psychologicznych bardziej niż z logopedycznych czy językoznawczych źródeł. Dlatego też wybór tematu przez Szabelską uważany jest za niezwykle trafny, z potencjałem zainteresowania szerokiej grupy zawodowej.
Recenzja dr hab. Katarzyny Kaczorowskiej-Bray, prof. UG, podkreśla te aspekty, wskazując na znaczenie i aktualność podejścia autorki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia autorstwa Elżbiety Szabelskiej zatytułowana "Kompetencja językowa dzieci z ADHD" porusza istotny temat w logopedii oraz językoznawstwie, koncentrując się na komunikacyjnym funkcjonowaniu dzieci z deficytem uwagi i nadaktywnością. Choć tego typu zaburzenia towarzyszą ludzkości od bardzo dawna, co zauważył m.in. Russell A. Barkley, wskazując na literackie odniesienia ADHD nawet u Szekspira i króla Henryka VIII, to pierwsze medyczne zapisy tych problemów sięgają ponad 240 lat wstecz.
Pomimo długiej historii badań oraz powszechności występowania zjawiska, komunikacja dzieci z tymi zaburzeniami nie została jeszcze dogłębnie zbadana. Dotychczasowe analizy sugerują potrzebę głębszego zrozumienia ich zdolności komunikacyjnych oraz potencjalnych trudności, z którymi się borykają. W polskiej literaturze logopedycznej temat ten nadal jest słabo reprezentowany, a obecne obserwacje i wnioski są często ogólne, wynikające z badań pedagogicznych i psychologicznych bardziej niż z logopedycznych czy językoznawczych źródeł. Dlatego też wybór tematu przez Szabelską uważany jest za niezwykle trafny, z potencjałem zainteresowania szerokiej grupy zawodowej.
Recenzja dr hab. Katarzyny Kaczorowskiej-Bray, prof. UG, podkreśla te aspekty, wskazując na znaczenie i aktualność podejścia autorki.
