Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kochaj mnie lub zabij
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Grahama Saundersa dzieli się na dwie zasadnicze części. Pierwsza z nich to uporządkowane chronologicznie spojrzenie na twórczość Sarah Kane, obejmujące takie dramaty jak "Zbombardowani", "Miłość Fedry", "Oczyszczeni", "Łaknąć" i "4.48 Psychosis". Autor koncentruje się w tej części na kluczowych technikach dramaturgicznych i motywach przewijających się w dziełach Kane, umieszczając je jednocześnie w kontekście przemian, jakie zachodziły w brytyjskim teatrze w latach 90. Druga część książki zawiera zestaw wywiadów z osobami blisko związanymi z dramatopisarką. Rozmowy nie są opatrzone komentarzami, co pozwala czytelnikowi na samodzielną refleksję. Dodatkowo, w tej części znalazł się również przedruk eseju Edwarda Bonda zatytułowanego "Sarah Kane i teatr", opublikowanego po raz pierwszy krótko po jej śmierci. Bond docenia w nim moralną uczciwość Kane oraz jej odwagę w eksperymentowaniu z formą teatralną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa Grahama Saundersa dzieli się na dwie zasadnicze części. Pierwsza z nich to uporządkowane chronologicznie spojrzenie na twórczość Sarah Kane, obejmujące takie dramaty jak "Zbombardowani", "Miłość Fedry", "Oczyszczeni", "Łaknąć" i "4.48 Psychosis". Autor koncentruje się w tej części na kluczowych technikach dramaturgicznych i motywach przewijających się w dziełach Kane, umieszczając je jednocześnie w kontekście przemian, jakie zachodziły w brytyjskim teatrze w latach 90. Druga część książki zawiera zestaw wywiadów z osobami blisko związanymi z dramatopisarką. Rozmowy nie są opatrzone komentarzami, co pozwala czytelnikowi na samodzielną refleksję. Dodatkowo, w tej części znalazł się również przedruk eseju Edwarda Bonda zatytułowanego "Sarah Kane i teatr", opublikowanego po raz pierwszy krótko po jej śmierci. Bond docenia w nim moralną uczciwość Kane oraz jej odwagę w eksperymentowaniu z formą teatralną.
