InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacje z serii "Każdego Dnia Mówię Więcej" mogą być pomocą do codziennej terapii i zabawy zarówno dla specjalistów (logopedów, pedagogów, terapeutów), jak i dla rodziców. Zamieszczone w książkach obrazki zostały dostosowane do specyfiki pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami - są odpowiednio duże, w większości pozbawione tła i zbędnych szczegółów. Każdy rysunek jest podpisany, dzięki czemu dziecko nieświadomie zapamiętuje obraz wyrazu. Litery w podpisach są koloru czerwonego - przykuwającego uwagę nawet maluchów. Zastosowano pismo bezszeryfowe, uznawane za najodpowiedniejsze dla małych dzieci lub dzieci niepełnosprawnych.
Część zatytułowana Miasto ma na celu nie tylko wyuczenie nazw obiektów przedstawionych na obrazkach. Polecenia typu "Pokaż, jak..." pomagają dzieciom w nauce naśladownictwa, a pytania "Ile kół ma ten rower?" lub "Jak przechodzimy przez przejście dla pieszych?" zmuszają do dokładnej obserwacji oraz przygotowują do bezpiecznego poruszania się po najbliższym otoczeniu. Dzieci uczą się także dokonywać wyboru, wybierać jedną z kilku alternatyw, odwoływać się do doświadczeń i zdobytej wcześniej wiedzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacje z serii "Każdego Dnia Mówię Więcej" mogą być pomocą do codziennej terapii i zabawy zarówno dla specjalistów (logopedów, pedagogów, terapeutów), jak i dla rodziców. Zamieszczone w książkach obrazki zostały dostosowane do specyfiki pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami - są odpowiednio duże, w większości pozbawione tła i zbędnych szczegółów. Każdy rysunek jest podpisany, dzięki czemu dziecko nieświadomie zapamiętuje obraz wyrazu. Litery w podpisach są koloru czerwonego - przykuwającego uwagę nawet maluchów. Zastosowano pismo bezszeryfowe, uznawane za najodpowiedniejsze dla małych dzieci lub dzieci niepełnosprawnych.
Część zatytułowana Miasto ma na celu nie tylko wyuczenie nazw obiektów przedstawionych na obrazkach. Polecenia typu "Pokaż, jak..." pomagają dzieciom w nauce naśladownictwa, a pytania "Ile kół ma ten rower?" lub "Jak przechodzimy przez przejście dla pieszych?" zmuszają do dokładnej obserwacji oraz przygotowują do bezpiecznego poruszania się po najbliższym otoczeniu. Dzieci uczą się także dokonywać wyboru, wybierać jedną z kilku alternatyw, odwoływać się do doświadczeń i zdobytej wcześniej wiedzy.