Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia stanowi szczegółowe opracowanie, które rzuca światło na złożoność oraz wieloaspektowość koncepcji zdrowia i jego promocji. Książka nie tylko wnika w kwestie marketingu społecznego oraz kampanii społecznych, lecz także przedstawia przykłady polskich kampanii promujących zdrowie, zrealizowanych przez instytucje publiczne, organizacje pozarządowe oraz firmy komercyjne. Jestem przekonana, że publikacja ta przyciągnie uwagę naukowców z różnych dziedzin oraz twórców kampanii społecznych. Może również służyć jako wartościowy materiał dydaktyczny na uczelniach. Dla badaczy zgłębiających teorie promocji zdrowia stanie się solidną podstawą do porównań, natomiast dla praktyków oferujących kampanie zdrowotne - źródłem wiedzy o najnowszych tendencjach w tej branży.
Z recenzji prof. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia stanowi szczegółowe opracowanie, które rzuca światło na złożoność oraz wieloaspektowość koncepcji zdrowia i jego promocji. Książka nie tylko wnika w kwestie marketingu społecznego oraz kampanii społecznych, lecz także przedstawia przykłady polskich kampanii promujących zdrowie, zrealizowanych przez instytucje publiczne, organizacje pozarządowe oraz firmy komercyjne. Jestem przekonana, że publikacja ta przyciągnie uwagę naukowców z różnych dziedzin oraz twórców kampanii społecznych. Może również służyć jako wartościowy materiał dydaktyczny na uczelniach. Dla badaczy zgłębiających teorie promocji zdrowia stanie się solidną podstawą do porównań, natomiast dla praktyków oferujących kampanie zdrowotne - źródłem wiedzy o najnowszych tendencjach w tej branży.
Z recenzji prof. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
