Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jedzie Pan Jazz
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi dogłębną analizę fenomenu gorzowskiej Małej Akademii Jazzu, uznanej na arenie krajowej i międzynarodowej za formę nieformalnej praktyki muzyczno-edukacyjnej oraz element popkultury. Od ponad trzydziestu lat, przy wsparciu utalentowanych muzyków z Polski i ze świata, lider tej inicjatywy, znany jako Pan Jazz, dąży do rozwijania muzycznej wrażliwości młodzieży. Jest to jeden z najbardziej charakterystycznych przykładów zaangażowania środowiska muzycznego w edukację przyszłych pokoleń słuchaczy.
Publikacja proponuje podejście analityczne do dorobku Małej Akademii Jazzu, które uwzględnia zarówno perspektywę antropologiczną, jak i pedagogiczną. Teoretyczna spójność badania opiera się na nowoczesnych nurtach naukowych, które za punkt wyjścia przyjmują równowagę pomiędzy tymi dwiema metodologiami w analizie muzyki i edukacji muzycznej. Ważną inspiracją dla tej pracy są dzieła amerykańskiej badaczki Estelle R. Jorgensen, której metafory poznawcze oraz sposób ich zastosowania w rekonstruowaniu modeli edukacyjnej rzeczywistości miały istotny wpływ na przedstawione w książce badania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi dogłębną analizę fenomenu gorzowskiej Małej Akademii Jazzu, uznanej na arenie krajowej i międzynarodowej za formę nieformalnej praktyki muzyczno-edukacyjnej oraz element popkultury. Od ponad trzydziestu lat, przy wsparciu utalentowanych muzyków z Polski i ze świata, lider tej inicjatywy, znany jako Pan Jazz, dąży do rozwijania muzycznej wrażliwości młodzieży. Jest to jeden z najbardziej charakterystycznych przykładów zaangażowania środowiska muzycznego w edukację przyszłych pokoleń słuchaczy.
Publikacja proponuje podejście analityczne do dorobku Małej Akademii Jazzu, które uwzględnia zarówno perspektywę antropologiczną, jak i pedagogiczną. Teoretyczna spójność badania opiera się na nowoczesnych nurtach naukowych, które za punkt wyjścia przyjmują równowagę pomiędzy tymi dwiema metodologiami w analizie muzyki i edukacji muzycznej. Ważną inspiracją dla tej pracy są dzieła amerykańskiej badaczki Estelle R. Jorgensen, której metafory poznawcze oraz sposób ich zastosowania w rekonstruowaniu modeli edukacyjnej rzeczywistości miały istotny wpływ na przedstawione w książce badania.
