Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Rozmowa to punkt wyjścia dla każdej nowej znajomości. Wyobraź sobie dwoje nieznajomych. Jak mogą stać się sobie bliżsi? Dzięki rozmowie. To ona jest kluczem do zbudowania relacji, pozwalając im przedstawić się i dowiedzieć więcej o sobie nawzajem. Jednak dialog może być mieczem obosiecznym – podczas gdy wspiera relacje, potrafi też je zakończyć. Wyrażenia, które padają w chwili złości lub są niedostatecznie przemyślane, mogą zranić, niszcząc to, co zostało zbudowane na przestrzeni lat przez uprzejme i pełne zrozumienia słowa. W szczególności, w miejscu pracy, w relacjach między przełożonym a pracownikiem, ważne jest, aby starannie dobierać słowa. Umiejętności efektywnej komunikacji, która informuje bez ranienia, krytykuje bez obrażania i dzieli się wiedzą bez moralizowania, są nieocenione. Ważne jest też, aby motywować – szczerze, efektywnie i bez zbędnego psychologicznego żargonu. Czy jako szef wiesz, jak rozmawiać z pracownikami w sposób, który jest odważny, mądry, życzliwy i odpowiedzialny? Ten opis dostarczył wydawca.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Rozmowa to punkt wyjścia dla każdej nowej znajomości. Wyobraź sobie dwoje nieznajomych. Jak mogą stać się sobie bliżsi? Dzięki rozmowie. To ona jest kluczem do zbudowania relacji, pozwalając im przedstawić się i dowiedzieć więcej o sobie nawzajem. Jednak dialog może być mieczem obosiecznym – podczas gdy wspiera relacje, potrafi też je zakończyć. Wyrażenia, które padają w chwili złości lub są niedostatecznie przemyślane, mogą zranić, niszcząc to, co zostało zbudowane na przestrzeni lat przez uprzejme i pełne zrozumienia słowa. W szczególności, w miejscu pracy, w relacjach między przełożonym a pracownikiem, ważne jest, aby starannie dobierać słowa. Umiejętności efektywnej komunikacji, która informuje bez ranienia, krytykuje bez obrażania i dzieli się wiedzą bez moralizowania, są nieocenione. Ważne jest też, aby motywować – szczerze, efektywnie i bez zbędnego psychologicznego żargonu. Czy jako szef wiesz, jak rozmawiać z pracownikami w sposób, który jest odważny, mądry, życzliwy i odpowiedzialny? Ten opis dostarczył wydawca.
