Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
HR Business Partner
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W Polsce rola HR Business Partnera często nie jest jasno zdefiniowana. Zarówno studenci, jak i osoby pracujące w tej dziedzinie poszukują materiałów, które nie tylko omawiają teoretyczne aspekty tej funkcji i umiejętności z nią związanych, ale również prezentują najlepsze praktyki oraz możliwości inspiracji. Książkę napisali doświadczeni praktycy, którzy podjęli się zadania wyboru i połączenia najistotniejszych modeli teoretycznych. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu powstało przystępne opracowanie roli HR Business Partnera.
Pierwsza część tej książki skupia się na kluczowych koncepcjach i kompetencjach przypisywanych HR Business Partnerom, obejmujących okres ostatnich dwóch dekad. Czytelnicy znajdą tu zebrane w jednym miejscu różne modele i ich główne założenia. Druga część publikacji stanowi solidne podstawy teoretyczne związane z rolą HR Business Partnera, prowadząc od ogólnych koncepcji organizacji i ich operacjonalizacji, przez strategię HR, aż po podstawową wiedzę dotyczącą cyklu życia pracownika. Książka eksploruje także różne wymiary oraz przyszłość tej roli, przedstawiając obecne trendy, ogólne koncepcje, narzędzia, a także studium przypadku zastosowania tych narzędzi.
Publikacja ta jest wartościowym źródłem wiedzy dla studentów podyplomowych kierunków związanych z HR Business Partner oraz Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi, jak i dla osób już pracujących w branży.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W Polsce rola HR Business Partnera często nie jest jasno zdefiniowana. Zarówno studenci, jak i osoby pracujące w tej dziedzinie poszukują materiałów, które nie tylko omawiają teoretyczne aspekty tej funkcji i umiejętności z nią związanych, ale również prezentują najlepsze praktyki oraz możliwości inspiracji. Książkę napisali doświadczeni praktycy, którzy podjęli się zadania wyboru i połączenia najistotniejszych modeli teoretycznych. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu powstało przystępne opracowanie roli HR Business Partnera.
Pierwsza część tej książki skupia się na kluczowych koncepcjach i kompetencjach przypisywanych HR Business Partnerom, obejmujących okres ostatnich dwóch dekad. Czytelnicy znajdą tu zebrane w jednym miejscu różne modele i ich główne założenia. Druga część publikacji stanowi solidne podstawy teoretyczne związane z rolą HR Business Partnera, prowadząc od ogólnych koncepcji organizacji i ich operacjonalizacji, przez strategię HR, aż po podstawową wiedzę dotyczącą cyklu życia pracownika. Książka eksploruje także różne wymiary oraz przyszłość tej roli, przedstawiając obecne trendy, ogólne koncepcje, narzędzia, a także studium przypadku zastosowania tych narzędzi.
Publikacja ta jest wartościowym źródłem wiedzy dla studentów podyplomowych kierunków związanych z HR Business Partner oraz Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi, jak i dla osób już pracujących w branży.
