Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Historyjki na cztery pory roku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Hortiterapia to innowacyjne podejście wspierające osoby z niepełnosprawnością intelektualną oraz ze sprzężonymi niepełnosprawnościami. W centrum tej metody znajdują się rośliny i ogrody, a także związane z nimi czynności pielęgnacyjne, które służą jako narzędzia terapeutyczne. Uczestnicy zajęć mogą dzięki temu zwiększyć swoją motywację do pracy i ćwiczeń, rozwijać inicjatywę oraz aktywować zmysły takie jak propriocepcja, dotyk, węch, smak, wzrok i słuch. Program uczy obserwacji otoczenia, rozwija wrażliwość estetyczną, a także umożliwia wyrażanie emocji w sposób społecznie akceptowalny i wspiera pracę w grupie rówieśniczej. Wpływa również pozytywnie na kondycję fizyczną oraz umiejętności manualne i motoryczne.
Książka prezentuje treści edukacyjne w formie bajek, które pomagają uporządkować emocje dzieci, wyciszają je i pobudzają ich wyobraźnię, co sprzyja rozwojowi kreatywności. Dzięki nim nawet dzieci mające trudności z komunikowaniem się mogą lepiej wyrażać swoje emocje i doświadczenia, zdobywać wiedzę o świecie, rozwijać świat wartości oraz wrażliwość estetyczną, a także odnajdywać wzorce do naśladowania.
Dodatkowo, publikacja zawiera scenariusze zajęć ogrodniczych zaprojektowane zgodnie z podstawą programową kształcenia ogólnego dla uczniów z umiarkowaną lub znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkołach podstawowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Hortiterapia to innowacyjne podejście wspierające osoby z niepełnosprawnością intelektualną oraz ze sprzężonymi niepełnosprawnościami. W centrum tej metody znajdują się rośliny i ogrody, a także związane z nimi czynności pielęgnacyjne, które służą jako narzędzia terapeutyczne. Uczestnicy zajęć mogą dzięki temu zwiększyć swoją motywację do pracy i ćwiczeń, rozwijać inicjatywę oraz aktywować zmysły takie jak propriocepcja, dotyk, węch, smak, wzrok i słuch. Program uczy obserwacji otoczenia, rozwija wrażliwość estetyczną, a także umożliwia wyrażanie emocji w sposób społecznie akceptowalny i wspiera pracę w grupie rówieśniczej. Wpływa również pozytywnie na kondycję fizyczną oraz umiejętności manualne i motoryczne.
Książka prezentuje treści edukacyjne w formie bajek, które pomagają uporządkować emocje dzieci, wyciszają je i pobudzają ich wyobraźnię, co sprzyja rozwojowi kreatywności. Dzięki nim nawet dzieci mające trudności z komunikowaniem się mogą lepiej wyrażać swoje emocje i doświadczenia, zdobywać wiedzę o świecie, rozwijać świat wartości oraz wrażliwość estetyczną, a także odnajdywać wzorce do naśladowania.
Dodatkowo, publikacja zawiera scenariusze zajęć ogrodniczych zaprojektowane zgodnie z podstawą programową kształcenia ogólnego dla uczniów z umiarkowaną lub znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkołach podstawowych.
