Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Historyjki emocjonalno-społeczne z kartami pracy 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Historyjki emocjonalno-społeczne 1" to zbiór krótkich opowiadań, które zapraszają czytelników do odkrycia różnorodnego świata emocji takich jak gniew, radość, smutek, rozczarowanie, nuda czy odraza. Książka ta jest opracowana w formie kart pracy, co czyni ją przydatnym narzędziem do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych, skoncentrowanych na rozwoju umiejętności emocjonalno-społecznych oraz treningu zdolności społecznych.
Pomocne dla nauczycieli, terapeutów, psychologów i pedagogów, materiały zawarte w publikacji zostały specjalnie stworzone z myślą o pracy z młodzieżą w wieku od 9 do 15 lat. Dzięki nim specjaliści mają do dyspozycji gotowe scenariusze zajęć, które wspierają rozwijanie kluczowych kompetencji społecznych i emocjonalnych u dzieci i młodzieży.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Historyjki emocjonalno-społeczne 1" to zbiór krótkich opowiadań, które zapraszają czytelników do odkrycia różnorodnego świata emocji takich jak gniew, radość, smutek, rozczarowanie, nuda czy odraza. Książka ta jest opracowana w formie kart pracy, co czyni ją przydatnym narzędziem do prowadzenia zajęć rewalidacyjnych, skoncentrowanych na rozwoju umiejętności emocjonalno-społecznych oraz treningu zdolności społecznych.
Pomocne dla nauczycieli, terapeutów, psychologów i pedagogów, materiały zawarte w publikacji zostały specjalnie stworzone z myślą o pracy z młodzieżą w wieku od 9 do 15 lat. Dzięki nim specjaliści mają do dyspozycji gotowe scenariusze zajęć, które wspierają rozwijanie kluczowych kompetencji społecznych i emocjonalnych u dzieci i młodzieży.
