Książka - Grafika w biznesie. Projektowanie elementów...

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów...

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów...

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej" autorstwa Anny Benicewicz-Miazgi, wydana przez Helion, jest nieocenionym przewodnikiem po świecie identyfikacji wizualnej. Drugie wydanie tej publikacji, liczącej 232 strony, dostarcza kompleksowej wiedzy na temat tworzenia znaków graficznych, takich jak logotypy, wizytówki czy papier firmowy, które są kluczowe dla budowania profesjonalnego wizerunku firmy. Publikacja ukazuje, jak ważna jest księga CI w biznesie, podkreślając, że stanowi ona inwestycję, a nie koszt. Dobrze zaprojektowana identyfikacja wizualna może wpłynąć na postrzeganie firmy przez jej klientów i partnerów, często bardziej niż jakiekolwiek słowa. Autorka z pasją prowadzi czytelnika przez meandry projektowania graficznego, prezentując nie tylko teoretyczne podstawy, ale i praktyczne zastosowania. Książka dokładnie omawia zasady łączenia elementów graficznych z czcionkami oraz uczy, jak efektywnie stosować kolory w projektowaniu biznesowym. Dzięki dołączonej galerii istniejących logotypów, czytelnik ma okazję zobaczyć doskonałe przykłady i zainspirować się do tworzenia własnych projektów. Dowiesz się, jak wykorzystywać sztuczki optyczne, by Twoje projekty były nie tylko estetyczne, ale i funkcjonalne. Publikacja jest skierowana do każdego, kto chce poznać tajniki skutecznego projektowania graficznego i stworzyć spójną tożsamość wizualną firmy. Bez wątpliwości, lektura tej książki pozwoli wyróżnić się na konkurencyjnym rynku.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka "Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej" autorstwa Anny Benicewicz-Miazgi, wydana przez Helion, jest nieocenionym przewodnikiem po świecie identyfikacji wizualnej. Drugie wydanie tej publikacji, liczącej 232 strony, dostarcza kompleksowej wiedzy na temat tworzenia znaków graficznych, takich jak logotypy, wizytówki czy papier firmowy, które są kluczowe dla budowania profesjonalnego wizerunku firmy. Publikacja ukazuje, jak ważna jest księga CI w biznesie, podkreślając, że stanowi ona inwestycję, a nie koszt. Dobrze zaprojektowana identyfikacja wizualna może wpłynąć na postrzeganie firmy przez jej klientów i partnerów, często bardziej niż jakiekolwiek słowa. Autorka z pasją prowadzi czytelnika przez meandry projektowania graficznego, prezentując nie tylko teoretyczne podstawy, ale i praktyczne zastosowania. Książka dokładnie omawia zasady łączenia elementów graficznych z czcionkami oraz uczy, jak efektywnie stosować kolory w projektowaniu biznesowym. Dzięki dołączonej galerii istniejących logotypów, czytelnik ma okazję zobaczyć doskonałe przykłady i zainspirować się do tworzenia własnych projektów. Dowiesz się, jak wykorzystywać sztuczki optyczne, by Twoje projekty były nie tylko estetyczne, ale i funkcjonalne. Publikacja jest skierowana do każdego, kto chce poznać tajniki skutecznego projektowania graficznego i stworzyć spójną tożsamość wizualną firmy. Bez wątpliwości, lektura tej książki pozwoli wyróżnić się na konkurencyjnym rynku.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 232
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 158 × 235 mm
ID: 9788324639335
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Anna Benicewicz-Miazga

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info