Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Głupcy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Życie to gra
W rzeczywistości, gdzie nie tylko człowiek, ale i jego umysł mogą zostać porwani, nic nie jest pewne – włącznie z własną tożsamością. Przebojowa aktorka metodyczna, Marva, budzi się w holograficznym jeziorze ekskluzywnego klubu, ubrana w luksusowe nowe ubrania i z pokaźnym zwitkiem pieniędzy. To niecodzienna sytuacja, która sugeruje, że coś jest nie tak. Z chwilą, gdy Marvę nawiedza wspomnienie morderstwa, zdaje sobie sprawę, że musi jak najszybciej dowiedzieć się, kim naprawdę jest. Ścigana przez zabójców z tajemniczych Usług Eskortowych oraz rozmaitych psychopiratów, Marva musi przetrwać w niesławnej dzielnicy i odkryć, kto stoi za scenariuszem tej najtrudniejszej i najbardziej niebezpiecznej roli, jaką przyszło jej odgrywać.
Gdziekolwiek jesteś, możesz być czyjąś kopią. To uczucie jest nie do opisania. Jednak niewielu miało przywilej zdobycia Nagrody im. Arthura C. Clarke’a dwukrotnie. Pat Cadigan jest jednym z tych wyjątkowych autorów, którzy tego dokonali, dzięki książkom takim jak "Wgrzesznicy" (Solaris 2003) i "Głupcy" (Solaris 2010). Jej wyjątkowy talent do tworzenia niesamowitego, twardego cyberpunka to umiejętność, której niewielu pisarzy może dorównać. Bruce Sterling podkreśla, że chociaż Philip K. Dick był znany z tworzenia zakręconych rzeczywistości, Pat Cadigan potrafi zaskoczyć swoją niezwykłą wyobraźnią każdą wymagającą czytelnika. Wojtek Sedeńko zachęca do sięgnięcia po jej twórczość, która może zmienić wasze postrzeganie współczesnej literatury sci-fi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Życie to gra
W rzeczywistości, gdzie nie tylko człowiek, ale i jego umysł mogą zostać porwani, nic nie jest pewne – włącznie z własną tożsamością. Przebojowa aktorka metodyczna, Marva, budzi się w holograficznym jeziorze ekskluzywnego klubu, ubrana w luksusowe nowe ubrania i z pokaźnym zwitkiem pieniędzy. To niecodzienna sytuacja, która sugeruje, że coś jest nie tak. Z chwilą, gdy Marvę nawiedza wspomnienie morderstwa, zdaje sobie sprawę, że musi jak najszybciej dowiedzieć się, kim naprawdę jest. Ścigana przez zabójców z tajemniczych Usług Eskortowych oraz rozmaitych psychopiratów, Marva musi przetrwać w niesławnej dzielnicy i odkryć, kto stoi za scenariuszem tej najtrudniejszej i najbardziej niebezpiecznej roli, jaką przyszło jej odgrywać.
Gdziekolwiek jesteś, możesz być czyjąś kopią. To uczucie jest nie do opisania. Jednak niewielu miało przywilej zdobycia Nagrody im. Arthura C. Clarke’a dwukrotnie. Pat Cadigan jest jednym z tych wyjątkowych autorów, którzy tego dokonali, dzięki książkom takim jak "Wgrzesznicy" (Solaris 2003) i "Głupcy" (Solaris 2010). Jej wyjątkowy talent do tworzenia niesamowitego, twardego cyberpunka to umiejętność, której niewielu pisarzy może dorównać. Bruce Sterling podkreśla, że chociaż Philip K. Dick był znany z tworzenia zakręconych rzeczywistości, Pat Cadigan potrafi zaskoczyć swoją niezwykłą wyobraźnią każdą wymagającą czytelnika. Wojtek Sedeńko zachęca do sięgnięcia po jej twórczość, która może zmienić wasze postrzeganie współczesnej literatury sci-fi.
