Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Formuły duchowości w kinie najnowszym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta zgłębia formy duchowości, które znajdują odzwierciedlenie w współczesnym kinie, wpisując się w obecne reinterpretacje kluczowych kategorii kultury. Autorka buduje kompleksowy obraz relacji między współczesnymi postawami wobec szeroko pojętej duchowości a trendami w kinie współczesnym do 2010 roku, czerpiąc z myśli filozofów, teoretyków kultury i religioznawców. Na polskim rynku wydawniczym, jest to jedna z nielicznych publikacji eksplorujących tę tematykę tak dogłębnie. W książce analizowane są zjawiska takie jak gnoza, ruch New Age, osobiste doświadczenia epifaniczne oraz etyka autentyczności. Autorka omawia współczesne kino religijne, w tym takie zjawiska jak „Pasja” Mela Gibsona, a także różne ujęcia duchowości w kinie postmodernistycznym, od trylogii „Matrix” po filmy Tima Burtona. Przykłady obejmują zarówno kino artystyczne, takie jak „Czas religii”, „Agora”, „Hadewijch”, „Lourdes”, „Ciche światło”, jak i popularne produkcje, takie jak „Koniec romansu”, „Forrest Gump”, „Narodzenie”. Autorka koncentruje się na kinie zachodnim oraz azjatyckim, analizując twórczość takich reżyserów jak Kim Ki-duk czy Apichatpong Weerasethakul. W swoich rozważaniach uwzględnia zarówno uznanych mistrzów, takich jak Jim Jarmusch, Wim Wenders, Darren Aronofsky czy Andriej Zwiagincew, jak i twórców eksperymentalnych, takich jak Ron Fricke, oraz prowokacyjne dzieła, takie jak „Fanatyk”.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta zgłębia formy duchowości, które znajdują odzwierciedlenie w współczesnym kinie, wpisując się w obecne reinterpretacje kluczowych kategorii kultury. Autorka buduje kompleksowy obraz relacji między współczesnymi postawami wobec szeroko pojętej duchowości a trendami w kinie współczesnym do 2010 roku, czerpiąc z myśli filozofów, teoretyków kultury i religioznawców. Na polskim rynku wydawniczym, jest to jedna z nielicznych publikacji eksplorujących tę tematykę tak dogłębnie. W książce analizowane są zjawiska takie jak gnoza, ruch New Age, osobiste doświadczenia epifaniczne oraz etyka autentyczności. Autorka omawia współczesne kino religijne, w tym takie zjawiska jak „Pasja” Mela Gibsona, a także różne ujęcia duchowości w kinie postmodernistycznym, od trylogii „Matrix” po filmy Tima Burtona. Przykłady obejmują zarówno kino artystyczne, takie jak „Czas religii”, „Agora”, „Hadewijch”, „Lourdes”, „Ciche światło”, jak i popularne produkcje, takie jak „Koniec romansu”, „Forrest Gump”, „Narodzenie”. Autorka koncentruje się na kinie zachodnim oraz azjatyckim, analizując twórczość takich reżyserów jak Kim Ki-duk czy Apichatpong Weerasethakul. W swoich rozważaniach uwzględnia zarówno uznanych mistrzów, takich jak Jim Jarmusch, Wim Wenders, Darren Aronofsky czy Andriej Zwiagincew, jak i twórców eksperymentalnych, takich jak Ron Fricke, oraz prowokacyjne dzieła, takie jak „Fanatyk”.
