Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Flutter. Podstawy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wkrocz w fascynujący świat projektowania aplikacji mobilnych i odkryj, jak rozpocząć swoją przygodę jako programista. Książka ta jest dedykowana dla tych, którzy mają już pewne podstawowe umiejętności w zakresie programowania i znają przynajmniej jeden język programowania oraz posiadają bazowe doświadczenie z Androidem lub iOS. To przewodnik, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces tworzenia własnej aplikacji mobilnej, aż po jej publikację w Google Play lub App Store. Jeśli poświęcisz nieco więcej czasu, nauczysz się także, jak stworzyć aplikację internetową, korzystając z jednej bazy kodowej. Czy brzmi to interesująco?
Zapoznaj się z Flutterem – potężnym narzędziem, które umożliwia tworzenie natywnych aplikacji mobilnych, komputerowych i internetowych na wielu platformach. Dzięki poradnikowi poświęconemu Flutterowi opanujesz podstawy języka Dart, który jest fundamentem tego frameworka. Mając solidne podstawy teoretyczne, przystąpisz do części praktycznej, gdzie stworzysz cztery różne aplikacje, zaczynając od prostych demonstracji po bardziej złożone projekty, jak aplikacja do zarządzania czasem. To ćwiczenie pozwoli Ci zaznajomić się z pełnym spektrum możliwości Fluttera. Nauczysz się także wykorzystywać wzorzec projektowy MVVM i pracować z logiką aplikacji. Dodatkowo, zrozumiesz, jak stosować dobre praktyki w zakresie pracy z interfejsem Fluttera i architekturą oprogramowania. Wszystko to po to, byś mógł stworzyć aplikacje, które zaciekawią użytkowników smartfonów na całym świecie!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wkrocz w fascynujący świat projektowania aplikacji mobilnych i odkryj, jak rozpocząć swoją przygodę jako programista. Książka ta jest dedykowana dla tych, którzy mają już pewne podstawowe umiejętności w zakresie programowania i znają przynajmniej jeden język programowania oraz posiadają bazowe doświadczenie z Androidem lub iOS. To przewodnik, który krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces tworzenia własnej aplikacji mobilnej, aż po jej publikację w Google Play lub App Store. Jeśli poświęcisz nieco więcej czasu, nauczysz się także, jak stworzyć aplikację internetową, korzystając z jednej bazy kodowej. Czy brzmi to interesująco?
Zapoznaj się z Flutterem – potężnym narzędziem, które umożliwia tworzenie natywnych aplikacji mobilnych, komputerowych i internetowych na wielu platformach. Dzięki poradnikowi poświęconemu Flutterowi opanujesz podstawy języka Dart, który jest fundamentem tego frameworka. Mając solidne podstawy teoretyczne, przystąpisz do części praktycznej, gdzie stworzysz cztery różne aplikacje, zaczynając od prostych demonstracji po bardziej złożone projekty, jak aplikacja do zarządzania czasem. To ćwiczenie pozwoli Ci zaznajomić się z pełnym spektrum możliwości Fluttera. Nauczysz się także wykorzystywać wzorzec projektowy MVVM i pracować z logiką aplikacji. Dodatkowo, zrozumiesz, jak stosować dobre praktyki w zakresie pracy z interfejsem Fluttera i architekturą oprogramowania. Wszystko to po to, byś mógł stworzyć aplikacje, które zaciekawią użytkowników smartfonów na całym świecie!
