Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
English Code 2. Pupil's Book with Online Access Code
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
English Code to innowacyjny kurs języka angielskiego skierowany do młodych pasjonatów w wieku od 6 do 12 lat. Program rozbudowany na 7 poziomów, od A1 do B1 (GSE 10-50), prowadzony w wariancie British English, umożliwia dzieciom zdobywanie wiedzy poprzez projekty, eksperymenty i twórcze zadania. Dzięki temu każde zajęcia są nie tylko przyjemne, ale także skuteczne. Kładzie się tu nacisk na rozwijanie umiejętności takich jak rozwiązywanie problemów, logiczne myślenie i współdziałanie, co czyni z uczestników pewnych siebie użytkowników języka angielskiego. Program integruje elementy STEAM (nauki, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki), co wspiera naukę i rozwija wrodzoną ciekawość uczniów, poświęcając co najmniej 5 godzin tygodniowo na zajęcia pełne kreatywnego myślenia, kodowania oraz pracy nad projektami i krytycznym myśleniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
English Code to innowacyjny kurs języka angielskiego skierowany do młodych pasjonatów w wieku od 6 do 12 lat. Program rozbudowany na 7 poziomów, od A1 do B1 (GSE 10-50), prowadzony w wariancie British English, umożliwia dzieciom zdobywanie wiedzy poprzez projekty, eksperymenty i twórcze zadania. Dzięki temu każde zajęcia są nie tylko przyjemne, ale także skuteczne. Kładzie się tu nacisk na rozwijanie umiejętności takich jak rozwiązywanie problemów, logiczne myślenie i współdziałanie, co czyni z uczestników pewnych siebie użytkowników języka angielskiego. Program integruje elementy STEAM (nauki, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki), co wspiera naukę i rozwija wrodzoną ciekawość uczniów, poświęcając co najmniej 5 godzin tygodniowo na zajęcia pełne kreatywnego myślenia, kodowania oraz pracy nad projektami i krytycznym myśleniem.
