Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Embriologia w epoce baroku i rokoko
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Bilikiewicza odkrywa, że w epoce baroku wartości teoretyczne naukowców były mocno powiązane z empiryzmem. Embriolodzy tamtych czasów szczególnie cenili sobie precyzję, innowacyjność w tworzeniu eksperymentów, produktywność, bogactwo danych, ich powtarzalność oraz spójność wewnętrzną. W tamtej epoce dążono do przedstawienia całej dostępnej wiedzy w systematycznej formie, dlatego na liście teoretycznych wartości znajdowały się również zewnętrzna spójność i szeroki zasięg. Wyróżniającym się elementem, który odróżnia tamte czasy od współczesności, była potrzeba zgodności z objawieniem.
Barokowy wzorzec badań naukowych kładł nacisk na odkrywanie świata przyrody poprzez metody empiryczne. Francis Bacon argumentował, że tylko w ten sposób można było osiągnąć główny cel nauki, jakim było zrozumienie i zapanowanie nad naturą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa Bilikiewicza odkrywa, że w epoce baroku wartości teoretyczne naukowców były mocno powiązane z empiryzmem. Embriolodzy tamtych czasów szczególnie cenili sobie precyzję, innowacyjność w tworzeniu eksperymentów, produktywność, bogactwo danych, ich powtarzalność oraz spójność wewnętrzną. W tamtej epoce dążono do przedstawienia całej dostępnej wiedzy w systematycznej formie, dlatego na liście teoretycznych wartości znajdowały się również zewnętrzna spójność i szeroki zasięg. Wyróżniającym się elementem, który odróżnia tamte czasy od współczesności, była potrzeba zgodności z objawieniem.
Barokowy wzorzec badań naukowych kładł nacisk na odkrywanie świata przyrody poprzez metody empiryczne. Francis Bacon argumentował, że tylko w ten sposób można było osiągnąć główny cel nauki, jakim było zrozumienie i zapanowanie nad naturą.
