Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacyjne konteksty współczesności z myślą o przyszłości
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
We współczesności mamy do czynienia z unikalnym zjawiskiem, które nie jest prostym przedłużeniem nowoczesności czy nowożytności, lecz raczej nową formą rzeczywistości, mocno zakorzenioną w przeszłości. Książka ta skupia się na analizie różnych aspektów systemu edukacji, uwzględniając zarówno elementy tradycyjne, jak i nowoczesne oraz postmodernistyczne. Autorzy badają, jak te różnorodne wpływy kształtują i przenikają się w edukacji, zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
Omawiane w publikacji kwestie skupiają się na wyzwaniach, które stoją przed edukacją, pokazując, jak istotne jest zrozumienie przyczyn i czynników wpływających na te procesy. Teksty zawarte w książce odnoszą się do różnorodnych obszarów życia społecznego, co pozwala na szerokie spojrzenie na rozwój i funkcjonowanie systemu edukacyjnego. Rozważania autorów sięgają do takich tematów jak stan nauki, polityka edukacyjna, szkolnictwo wyższe, środowisko wychowawcze oraz relacje międzyludzkie, podkreślając wpływ teraźniejszych procesów na przyszłość.
Cechą charakterystyczną książki jest jej różnorodność i głębia analityczna, które mają na celu nie tylko zidentyfikowanie problemów, ale także prowokowanie do głębszej refleksji nad znaczeniem edukacji w dzisiejszym świecie. Autorzy podejmują się analizy zmian i wyzwań, koncentrując się na ich długoterminowych skutkach, które mogą kształtować przyszłość naszego globu. Tym samym, przedstawione przez nich rozważania mają na celu zrozumienie złożoności współczesnej cywilizacji oraz roli edukacji w jej dalszym rozwoju.
Podjęta refleksja nad odpowiedzialnością człowieka za przyszłość, wynikającą z jego zakorzenienia w historii, podkreśla, że nasze dzisiejsze działania i zaniechania nieuchronnie wpływają na przyszłe losy świata. Dzięki swojej interdyscyplinarnej perspektywie, książka ukazuje, jak znaczący jest wkład edukacji w kształtowanie rzeczywistości i myślenia o nadchodzącym świecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
We współczesności mamy do czynienia z unikalnym zjawiskiem, które nie jest prostym przedłużeniem nowoczesności czy nowożytności, lecz raczej nową formą rzeczywistości, mocno zakorzenioną w przeszłości. Książka ta skupia się na analizie różnych aspektów systemu edukacji, uwzględniając zarówno elementy tradycyjne, jak i nowoczesne oraz postmodernistyczne. Autorzy badają, jak te różnorodne wpływy kształtują i przenikają się w edukacji, zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
Omawiane w publikacji kwestie skupiają się na wyzwaniach, które stoją przed edukacją, pokazując, jak istotne jest zrozumienie przyczyn i czynników wpływających na te procesy. Teksty zawarte w książce odnoszą się do różnorodnych obszarów życia społecznego, co pozwala na szerokie spojrzenie na rozwój i funkcjonowanie systemu edukacyjnego. Rozważania autorów sięgają do takich tematów jak stan nauki, polityka edukacyjna, szkolnictwo wyższe, środowisko wychowawcze oraz relacje międzyludzkie, podkreślając wpływ teraźniejszych procesów na przyszłość.
Cechą charakterystyczną książki jest jej różnorodność i głębia analityczna, które mają na celu nie tylko zidentyfikowanie problemów, ale także prowokowanie do głębszej refleksji nad znaczeniem edukacji w dzisiejszym świecie. Autorzy podejmują się analizy zmian i wyzwań, koncentrując się na ich długoterminowych skutkach, które mogą kształtować przyszłość naszego globu. Tym samym, przedstawione przez nich rozważania mają na celu zrozumienie złożoności współczesnej cywilizacji oraz roli edukacji w jej dalszym rozwoju.
Podjęta refleksja nad odpowiedzialnością człowieka za przyszłość, wynikającą z jego zakorzenienia w historii, podkreśla, że nasze dzisiejsze działania i zaniechania nieuchronnie wpływają na przyszłe losy świata. Dzięki swojej interdyscyplinarnej perspektywie, książka ukazuje, jak znaczący jest wkład edukacji w kształtowanie rzeczywistości i myślenia o nadchodzącym świecie.
