Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja w przebiegu życia. Od dzieciństwa do starości
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka stanowi złożoną analizę wybranych kwestii związanych z edukacją na różnych etapach ludzkiego życia, nie mając jednak na celu pełnego przedstawienia procesu uczenia się przez całe życie. Naszym zamierzeniem jest dostarczenie swego rodzaju mapy, która identyfikuje najistotniejsze problemy edukacyjne, odzwierciedlając potrzeby zarówno jednostek, jak i społeczeństwa. Liczymy na to, że przyczyni się do pogłębienia dyskusji na temat niezbędności edukacji przez całe życie oraz zainicjuje dalszą debatę w tej dziedzinie. Nie rościmy sobie prawa do ostatecznych rozstrzygnięć. Jeżeli ktokolwiek, zapoznając się z naszymi rozważaniami, zostanie pobudzony do refleksji lub debaty, uznamy to za sukces naszych teoretyczno-empirycznych dociekań.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka stanowi złożoną analizę wybranych kwestii związanych z edukacją na różnych etapach ludzkiego życia, nie mając jednak na celu pełnego przedstawienia procesu uczenia się przez całe życie. Naszym zamierzeniem jest dostarczenie swego rodzaju mapy, która identyfikuje najistotniejsze problemy edukacyjne, odzwierciedlając potrzeby zarówno jednostek, jak i społeczeństwa. Liczymy na to, że przyczyni się do pogłębienia dyskusji na temat niezbędności edukacji przez całe życie oraz zainicjuje dalszą debatę w tej dziedzinie. Nie rościmy sobie prawa do ostatecznych rozstrzygnięć. Jeżeli ktokolwiek, zapoznając się z naszymi rozważaniami, zostanie pobudzony do refleksji lub debaty, uznamy to za sukces naszych teoretyczno-empirycznych dociekań.
