Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja w perspektywie oczekiwań współczesności
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Edukacja w perspektywie oczekiwań współczesności" jest częścią większego cyklu monografii wieloautorskich. Inne tytuły w tej serii to "Edukacja wobec niepowodzeń i szans ich minimalizacji" oraz "W kierunku edukacji akademickiej zorientowanej na studenta". Cała seria, znana jako "Edukacja w Dialogu i Perspektywie", jest publikowana od 2002 roku i obejmuje obecnie 21 tomów. Najnowszy tom dedykowany jest pamięci Profesora Kazimierza Denka, który był zasłużonym uczestnikiem i honorowym gościem Augustowskich Spotkań Naukowych, z których pochodzi koncepcja tych opracowań.
W monografiach zawarte są artykuły będące efektem wnikliwych refleksji, analiz i badań prowadzonych przez uznanych naukowców, aktywnie zaangażowanych w dyskusje na temat edukacji. Publikacje te odgrywają kluczową rolę w złożonych debatach, które proponują innowacje i inicjują dalszy dialog dotyczący przyszłości edukacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Edukacja w perspektywie oczekiwań współczesności" jest częścią większego cyklu monografii wieloautorskich. Inne tytuły w tej serii to "Edukacja wobec niepowodzeń i szans ich minimalizacji" oraz "W kierunku edukacji akademickiej zorientowanej na studenta". Cała seria, znana jako "Edukacja w Dialogu i Perspektywie", jest publikowana od 2002 roku i obejmuje obecnie 21 tomów. Najnowszy tom dedykowany jest pamięci Profesora Kazimierza Denka, który był zasłużonym uczestnikiem i honorowym gościem Augustowskich Spotkań Naukowych, z których pochodzi koncepcja tych opracowań.
W monografiach zawarte są artykuły będące efektem wnikliwych refleksji, analiz i badań prowadzonych przez uznanych naukowców, aktywnie zaangażowanych w dyskusje na temat edukacji. Publikacje te odgrywają kluczową rolę w złożonych debatach, które proponują innowacje i inicjują dalszy dialog dotyczący przyszłości edukacji.
