Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja przyrodniczo-ekologiczna dzieci w wieku..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dr Mirosława Parlak, doświadczona nauczycielka akademicka, od lat angażuje się w rozwijanie edukacji przyrodniczej i ekologicznej na poziomie przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Jej dorobek naukowy obejmuje publikacje książkowe i artykuły, które wzbogacają dziedzinę edukacji i są cennym wsparciem dla pedagogów. Dr Parlak nieustannie współpracuje z różnymi placówkami oświatowymi, w tym przedszkolami i szkołami podstawowymi, aby opracowywać i weryfikować nowatorskie rozwiązania, które zwiększają jakość nauczania przyrodniczego na wczesnym etapie edukacji.
Najświeższa książka jej autorstwa jest odpowiedzią na dynamiczne zmiany w modelach wczesnej edukacji. Skupia się ona na wykorzystywaniu naturalnej ciekawości i aktywności dziecka, co czyni edukację przyrodniczą bardziej angażującą. Dedykowana jest nauczycielom przedszkoli i pedagogom wczesnoszkolnym, a także rodzicom, którzy zyskują coraz większą świadomość i aktywne uczestnictwo w edukacji swoich dzieci. Również nauczyciele świetlic oraz opiekunowie dzieci, np. w czasie wakacji, odnajdą w niej wartościowe wskazówki. Publikacja jest również kluczowym źródłem wiedzy dla studentów kierunków pedagogicznych, przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji.
Książka kładzie nacisk na wszechstronne pobudzanie aktywności dziecka, zachęcając do podejmowania działań edukacyjnych, które bazują na inicjatywie i naturalnej ciekawości małych uczniów. Proponowane w niej metody dydaktyczne mają na celu nie tylko wzmocnienie edukacji przyrodniczej i ekologicznej, ale również rozszerzenie kompetencji w innych aspektach edukacji przedszkolnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dr Mirosława Parlak, doświadczona nauczycielka akademicka, od lat angażuje się w rozwijanie edukacji przyrodniczej i ekologicznej na poziomie przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym. Jej dorobek naukowy obejmuje publikacje książkowe i artykuły, które wzbogacają dziedzinę edukacji i są cennym wsparciem dla pedagogów. Dr Parlak nieustannie współpracuje z różnymi placówkami oświatowymi, w tym przedszkolami i szkołami podstawowymi, aby opracowywać i weryfikować nowatorskie rozwiązania, które zwiększają jakość nauczania przyrodniczego na wczesnym etapie edukacji.
Najświeższa książka jej autorstwa jest odpowiedzią na dynamiczne zmiany w modelach wczesnej edukacji. Skupia się ona na wykorzystywaniu naturalnej ciekawości i aktywności dziecka, co czyni edukację przyrodniczą bardziej angażującą. Dedykowana jest nauczycielom przedszkoli i pedagogom wczesnoszkolnym, a także rodzicom, którzy zyskują coraz większą świadomość i aktywne uczestnictwo w edukacji swoich dzieci. Również nauczyciele świetlic oraz opiekunowie dzieci, np. w czasie wakacji, odnajdą w niej wartościowe wskazówki. Publikacja jest również kluczowym źródłem wiedzy dla studentów kierunków pedagogicznych, przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji.
Książka kładzie nacisk na wszechstronne pobudzanie aktywności dziecka, zachęcając do podejmowania działań edukacyjnych, które bazują na inicjatywie i naturalnej ciekawości małych uczniów. Proponowane w niej metody dydaktyczne mają na celu nie tylko wzmocnienie edukacji przyrodniczej i ekologicznej, ale również rozszerzenie kompetencji w innych aspektach edukacji przedszkolnej.
