Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja i terapia przez sztukę. Arteterapia w świetle teorii doznań transakcyjnych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Arteterapia stanowi interdyscyplinarną dziedzinę, łączącą elementy pedagogiki, psychologii oraz sztuki. Jej głównym celem jest wywieranie pozytywnego wpływu na stan psychiczny jednostki oraz kształtowanie określonych zachowań przy użyciu twórczych form wyrazu.
Autor książki gruntownie analizuje różne aspekty arteterapii, obejmujące jej podstawy teoretyczne, metodyczne podejścia, praktyczne zastosowania oraz wartościowe kwestie. Podkreśla znaczenie wykorzystania sztuki jako narzędzia edukacyjnego i terapeutycznego, które umożliwia osobom z zaburzeniami zmiany w postrzeganiu swojego "ja". Proces ten wspiera odkrywanie nowych artystyczno-estetycznych, poznawczych, intelektualnych, filozoficznych, etycznych i duchowych wartości.
Ponadto, w swoich rozważaniach autor odwołuje się do teorii dezintegracji pozytywnej autorstwa Kazimierza Dąbrowskiego oraz do koncepcji samoświadomości opracowanej przez Zbigniewa Zaborowskiego, co nadaje rozważaniom głębszy kontekst teoretyczny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Arteterapia stanowi interdyscyplinarną dziedzinę, łączącą elementy pedagogiki, psychologii oraz sztuki. Jej głównym celem jest wywieranie pozytywnego wpływu na stan psychiczny jednostki oraz kształtowanie określonych zachowań przy użyciu twórczych form wyrazu.
Autor książki gruntownie analizuje różne aspekty arteterapii, obejmujące jej podstawy teoretyczne, metodyczne podejścia, praktyczne zastosowania oraz wartościowe kwestie. Podkreśla znaczenie wykorzystania sztuki jako narzędzia edukacyjnego i terapeutycznego, które umożliwia osobom z zaburzeniami zmiany w postrzeganiu swojego "ja". Proces ten wspiera odkrywanie nowych artystyczno-estetycznych, poznawczych, intelektualnych, filozoficznych, etycznych i duchowych wartości.
Ponadto, w swoich rozważaniach autor odwołuje się do teorii dezintegracji pozytywnej autorstwa Kazimierza Dąbrowskiego oraz do koncepcji samoświadomości opracowanej przez Zbigniewa Zaborowskiego, co nadaje rozważaniom głębszy kontekst teoretyczny.
