Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Odkryj, jak skutecznie zdobywać klientów online i wyprzedzać konkurencję, czerpiąc z doświadczenia specjalisty w dziedzinie e-biznesu! Prezentujemy najobszerniejszy przewodnik po e-marketingu w Polsce, który pomoże Ci efektywnie wykorzystywać internetowe narzędzia do promowania i rozwijania Twojej firmy lub marki. Książka pokaże, jak zaplanować kampanie marketingowe w sieci, odpowiednio dopasować działania do potrzeb Twojej grupy docelowej i ustalić ich kluczowe wytyczne. Nauczysz się także, jak skutecznie komunikować się przez kanały mobilne i media społecznościowe, oraz odkryjesz zarówno popularne, jak i mniej znane techniki marketingu interaktywnego. Uwzględniając polskie warunki oraz budżety małych i średnich przedsiębiorstw, poradnik dostarczy Ci niezbędnej wiedzy, aby z sukcesem promować swoje produkty.
Po lekturze tej książki zyskasz umiejętność tworzenia efektywnej i przyjaznej dla użytkownika strony internetowej. Zwiększysz swoją bazę klientów dzięki optymalnemu wykorzystaniu narzędzi takich jak Google AdWords, e-mail marketing oraz media społecznościowe. Poznasz tajniki SEO, SEM i PPC, co pozwoli Ci maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Dowiesz się, jak poprawić wyniki sprzedaży poprzez marketing wydajnościowy, afiliacyjny i wirusowy, a także jak mierzyć efektywność działań promocyjnych online za pomocą WebAnalytics i benchmarkingu.
Artur Maciorowski, konsultant, trener i publicysta w zakresie e-marketingu oraz e-biznesu, jest właścicielem firmy doradczo-szkoleniowej eCode. Jako redaktor naczelny "Online Marketing Polska" dzieli się wiedzą zdobytą podczas realizacji projektów dla takich firm jak PKN Orlen, Bank BPH i PARP. Prowadząc szkolenia i warsztaty z marketingu interaktywnego od 10 lat, naucza także na SGH i SWPS. Dzięki tej książce nauczysz się promować swoją firmę w sieci i zwiększać zyski.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Odkryj, jak skutecznie zdobywać klientów online i wyprzedzać konkurencję, czerpiąc z doświadczenia specjalisty w dziedzinie e-biznesu! Prezentujemy najobszerniejszy przewodnik po e-marketingu w Polsce, który pomoże Ci efektywnie wykorzystywać internetowe narzędzia do promowania i rozwijania Twojej firmy lub marki. Książka pokaże, jak zaplanować kampanie marketingowe w sieci, odpowiednio dopasować działania do potrzeb Twojej grupy docelowej i ustalić ich kluczowe wytyczne. Nauczysz się także, jak skutecznie komunikować się przez kanały mobilne i media społecznościowe, oraz odkryjesz zarówno popularne, jak i mniej znane techniki marketingu interaktywnego. Uwzględniając polskie warunki oraz budżety małych i średnich przedsiębiorstw, poradnik dostarczy Ci niezbędnej wiedzy, aby z sukcesem promować swoje produkty.
Po lekturze tej książki zyskasz umiejętność tworzenia efektywnej i przyjaznej dla użytkownika strony internetowej. Zwiększysz swoją bazę klientów dzięki optymalnemu wykorzystaniu narzędzi takich jak Google AdWords, e-mail marketing oraz media społecznościowe. Poznasz tajniki SEO, SEM i PPC, co pozwoli Ci maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Dowiesz się, jak poprawić wyniki sprzedaży poprzez marketing wydajnościowy, afiliacyjny i wirusowy, a także jak mierzyć efektywność działań promocyjnych online za pomocą WebAnalytics i benchmarkingu.
Artur Maciorowski, konsultant, trener i publicysta w zakresie e-marketingu oraz e-biznesu, jest właścicielem firmy doradczo-szkoleniowej eCode. Jako redaktor naczelny "Online Marketing Polska" dzieli się wiedzą zdobytą podczas realizacji projektów dla takich firm jak PKN Orlen, Bank BPH i PARP. Prowadząc szkolenia i warsztaty z marketingu interaktywnego od 10 lat, naucza także na SGH i SWPS. Dzięki tej książce nauczysz się promować swoją firmę w sieci i zwiększać zyski.
