Książka - E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Odkryj, jak skutecznie zdobywać klientów online i wyprzedzać konkurencję, czerpiąc z doświadczenia specjalisty w dziedzinie e-biznesu! Prezentujemy najobszerniejszy przewodnik po e-marketingu w Polsce, który pomoże Ci efektywnie wykorzystywać internetowe narzędzia do promowania i rozwijania Twojej firmy lub marki. Książka pokaże, jak zaplanować kampanie marketingowe w sieci, odpowiednio dopasować działania do potrzeb Twojej grupy docelowej i ustalić ich kluczowe wytyczne. Nauczysz się także, jak skutecznie komunikować się przez kanały mobilne i media społecznościowe, oraz odkryjesz zarówno popularne, jak i mniej znane techniki marketingu interaktywnego. Uwzględniając polskie warunki oraz budżety małych i średnich przedsiębiorstw, poradnik dostarczy Ci niezbędnej wiedzy, aby z sukcesem promować swoje produkty.

Po lekturze tej książki zyskasz umiejętność tworzenia efektywnej i przyjaznej dla użytkownika strony internetowej. Zwiększysz swoją bazę klientów dzięki optymalnemu wykorzystaniu narzędzi takich jak Google AdWords, e-mail marketing oraz media społecznościowe. Poznasz tajniki SEO, SEM i PPC, co pozwoli Ci maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Dowiesz się, jak poprawić wyniki sprzedaży poprzez marketing wydajnościowy, afiliacyjny i wirusowy, a także jak mierzyć efektywność działań promocyjnych online za pomocą WebAnalytics i benchmarkingu.

Artur Maciorowski, konsultant, trener i publicysta w zakresie e-marketingu oraz e-biznesu, jest właścicielem firmy doradczo-szkoleniowej eCode. Jako redaktor naczelny "Online Marketing Polska" dzieli się wiedzą zdobytą podczas realizacji projektów dla takich firm jak PKN Orlen, Bank BPH i PARP. Prowadząc szkolenia i warsztaty z marketingu interaktywnego od 10 lat, naucza także na SGH i SWPS. Dzięki tej książce nauczysz się promować swoją firmę w sieci i zwiększać zyski.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Odkryj, jak skutecznie zdobywać klientów online i wyprzedzać konkurencję, czerpiąc z doświadczenia specjalisty w dziedzinie e-biznesu! Prezentujemy najobszerniejszy przewodnik po e-marketingu w Polsce, który pomoże Ci efektywnie wykorzystywać internetowe narzędzia do promowania i rozwijania Twojej firmy lub marki. Książka pokaże, jak zaplanować kampanie marketingowe w sieci, odpowiednio dopasować działania do potrzeb Twojej grupy docelowej i ustalić ich kluczowe wytyczne. Nauczysz się także, jak skutecznie komunikować się przez kanały mobilne i media społecznościowe, oraz odkryjesz zarówno popularne, jak i mniej znane techniki marketingu interaktywnego. Uwzględniając polskie warunki oraz budżety małych i średnich przedsiębiorstw, poradnik dostarczy Ci niezbędnej wiedzy, aby z sukcesem promować swoje produkty.

Po lekturze tej książki zyskasz umiejętność tworzenia efektywnej i przyjaznej dla użytkownika strony internetowej. Zwiększysz swoją bazę klientów dzięki optymalnemu wykorzystaniu narzędzi takich jak Google AdWords, e-mail marketing oraz media społecznościowe. Poznasz tajniki SEO, SEM i PPC, co pozwoli Ci maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Dowiesz się, jak poprawić wyniki sprzedaży poprzez marketing wydajnościowy, afiliacyjny i wirusowy, a także jak mierzyć efektywność działań promocyjnych online za pomocą WebAnalytics i benchmarkingu.

Artur Maciorowski, konsultant, trener i publicysta w zakresie e-marketingu oraz e-biznesu, jest właścicielem firmy doradczo-szkoleniowej eCode. Jako redaktor naczelny "Online Marketing Polska" dzieli się wiedzą zdobytą podczas realizacji projektów dla takich firm jak PKN Orlen, Bank BPH i PARP. Prowadząc szkolenia i warsztaty z marketingu interaktywnego od 10 lat, naucza także na SGH i SWPS. Dzięki tej książce nauczysz się promować swoją firmę w sieci i zwiększać zyski.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 5.26 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 206
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788377882665
Wydawnictwo:

Inne książki: Artur Maciorowski

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info