Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dydaktyka specjalna. Od wzorca do interpretacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przedstawiamy Państwu podręczniki akademickie poświęcone dydaktyce specjalnej, będące wyjątkowym na rynku źródłem kompleksowej wiedzy w tej dziedzinie. Książka "Dydaktyka specjalna. Od wzorca do interpretacji" autorstwa Joanny Głodkowskiej oferuje szczegółowe opracowania dotyczące definicji, klasyfikacji i systematyki dydaktyki specjalnej. Publikacja ta stanowi solidną podstawę teoretyczną, umożliwiając wnikliwe rozważania nad istotnymi zagadnieniami związanymi z nauczaniem specjalnym, a także wyznacza kanony oraz zasady tej dyscypliny.
W kolejnych rozdziałach czytelnicy odnajdą kluczowe założenia niezbędne do tworzenia specjalistycznych dydaktyk, co czyni tę książkę nieocenionym narzędziem dla edukatorów i badaczy. "Dydaktyka specjalna. Od systematyki do projektowania dydaktyk specjalistycznych" to kontynuacja analizy różnych podejść dydaktycznych, oferująca szczegółowy przegląd najnowszych osiągnięć w tej dziedzinie.
Joanna Głodkowska to profesor nauk społecznych, która pełni rolę dyrektora Instytutu Pedagogiki Specjalnej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Atutem jej pracy jest także redagowanie czasopisma „Człowiek-Niepełnosprawność-Społeczeństwo” oraz inicjatywa stworzenia pierwszego w Polsce kierunku studiów "Interdyscyplinarne studia nad niepełnosprawnością". W swojej działalności naukowej skupia się na zagadnieniach związanych z pedagogiką specjalną oraz diagnostyką psychopedagogiczną, publikując licznie książki i artykuły oraz redagując zbiorowe opracowania na temat niepełnosprawności w kontekście dobrostanu i wsparcia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przedstawiamy Państwu podręczniki akademickie poświęcone dydaktyce specjalnej, będące wyjątkowym na rynku źródłem kompleksowej wiedzy w tej dziedzinie. Książka "Dydaktyka specjalna. Od wzorca do interpretacji" autorstwa Joanny Głodkowskiej oferuje szczegółowe opracowania dotyczące definicji, klasyfikacji i systematyki dydaktyki specjalnej. Publikacja ta stanowi solidną podstawę teoretyczną, umożliwiając wnikliwe rozważania nad istotnymi zagadnieniami związanymi z nauczaniem specjalnym, a także wyznacza kanony oraz zasady tej dyscypliny.
W kolejnych rozdziałach czytelnicy odnajdą kluczowe założenia niezbędne do tworzenia specjalistycznych dydaktyk, co czyni tę książkę nieocenionym narzędziem dla edukatorów i badaczy. "Dydaktyka specjalna. Od systematyki do projektowania dydaktyk specjalistycznych" to kontynuacja analizy różnych podejść dydaktycznych, oferująca szczegółowy przegląd najnowszych osiągnięć w tej dziedzinie.
Joanna Głodkowska to profesor nauk społecznych, która pełni rolę dyrektora Instytutu Pedagogiki Specjalnej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Atutem jej pracy jest także redagowanie czasopisma „Człowiek-Niepełnosprawność-Społeczeństwo” oraz inicjatywa stworzenia pierwszego w Polsce kierunku studiów "Interdyscyplinarne studia nad niepełnosprawnością". W swojej działalności naukowej skupia się na zagadnieniach związanych z pedagogiką specjalną oraz diagnostyką psychopedagogiczną, publikując licznie książki i artykuły oraz redagując zbiorowe opracowania na temat niepełnosprawności w kontekście dobrostanu i wsparcia.
