Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Drzewo kampanii wyborczej, czyli jak wygrać wybory
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ten nowoczesny, praktyczny przewodnik oferuje szczegółową wiedzę na temat skutecznego planowania i prowadzenia kampanii wyborczej. Czytelnik dowie się, jak opracować strategiczny plan kampanii, który obejmuje wyznaczanie celów, identyfikację kluczowych grup docelowych oraz tworzenie przekonującego przekazu. Autorzy omawiają również techniki prowadzenia bezpośrednich działań kampanijnych oraz projektowania atrakcyjnych i funkcjonalnych materiałów wyborczych. Książka dostarcza wskazówek dotyczących wystąpień publicznych i współpracy z mediami, jak również strategii wykorzystania internetu w celu zwiększenia skuteczności kampanii. Dodatkowo, porusza kwestie planowania i realizacji działań związanych z PR wyborczym. Książka stanowi cenne źródło informacji nie tylko na etapie planowania kampanii, ale również w trakcie jej trwania i po jej zakończeniu. Jest nieocenionym wsparciem dla kandydatów we wszelkiego rodzaju wyborach, polityków działających zarówno na poziomie krajowym, jak i lokalnym, członków zespołów kampanijnych, dyrektorów biur poselskich oraz asystentów politycznych. Ponadto, skierowana jest do liderów organizacji pozarządowych, specjalistów w zakresie public relations, studentów zainteresowanych tematyką wyborczą i marketingiem politycznym, a także do osób obserwujących scenę polityczną i pragnących zrozumieć jej mechanizmy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ten nowoczesny, praktyczny przewodnik oferuje szczegółową wiedzę na temat skutecznego planowania i prowadzenia kampanii wyborczej. Czytelnik dowie się, jak opracować strategiczny plan kampanii, który obejmuje wyznaczanie celów, identyfikację kluczowych grup docelowych oraz tworzenie przekonującego przekazu. Autorzy omawiają również techniki prowadzenia bezpośrednich działań kampanijnych oraz projektowania atrakcyjnych i funkcjonalnych materiałów wyborczych. Książka dostarcza wskazówek dotyczących wystąpień publicznych i współpracy z mediami, jak również strategii wykorzystania internetu w celu zwiększenia skuteczności kampanii. Dodatkowo, porusza kwestie planowania i realizacji działań związanych z PR wyborczym. Książka stanowi cenne źródło informacji nie tylko na etapie planowania kampanii, ale również w trakcie jej trwania i po jej zakończeniu. Jest nieocenionym wsparciem dla kandydatów we wszelkiego rodzaju wyborach, polityków działających zarówno na poziomie krajowym, jak i lokalnym, członków zespołów kampanijnych, dyrektorów biur poselskich oraz asystentów politycznych. Ponadto, skierowana jest do liderów organizacji pozarządowych, specjalistów w zakresie public relations, studentów zainteresowanych tematyką wyborczą i marketingiem politycznym, a także do osób obserwujących scenę polityczną i pragnących zrozumieć jej mechanizmy.
