Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zrozumienie rynku aplikacji mobilnych to klucz do sukcesu w tworzeniu biznesu w tej dynamicznej branży. Choć teoretycy mogą sugerować, że sukces zależy od umiejętności programowania, projektowania graficznego oraz znajomości wymagań technicznych sklepów z aplikacjami, ta książka pokazuje inną perspektywę. Napisana przez doświadczoną przedsiębiorczynię, która odniosła sukces w branży technologicznej, publikacja ta kładzie nacisk na skuteczne zarządzanie procesem produkcji aplikacji i gier mobilnych. Autorka nie koduje ani nie projektuje samodzielnie — jej sukces opiera się na efektywnym delegowaniu oraz realizacji swoich wizji poprzez współpracę z podwykonawcami.
Jeżeli planujesz tworzyć własne produkty mobilne, już nad nimi pracujesz lub rozważasz zlecenie ich wykonania, ta książka pomoże Ci zrozumieć, jak w pełni wykorzystać ich potencjał do generowania zysków. Jej przystępny styl i praktyczne porady sprawiają, że staje się ona nieodzownym narzędziem dla każdego, kto chce przekształcić swoje pomysły w dochodowy i stabilny biznes. Ostatecznie, dzięki zawartej w niej wiedzy, współtworzenie aplikacji mobilnych przekształca się w prostszy, mniej stresujący i bardziej dochodowy proces.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zrozumienie rynku aplikacji mobilnych to klucz do sukcesu w tworzeniu biznesu w tej dynamicznej branży. Choć teoretycy mogą sugerować, że sukces zależy od umiejętności programowania, projektowania graficznego oraz znajomości wymagań technicznych sklepów z aplikacjami, ta książka pokazuje inną perspektywę. Napisana przez doświadczoną przedsiębiorczynię, która odniosła sukces w branży technologicznej, publikacja ta kładzie nacisk na skuteczne zarządzanie procesem produkcji aplikacji i gier mobilnych. Autorka nie koduje ani nie projektuje samodzielnie — jej sukces opiera się na efektywnym delegowaniu oraz realizacji swoich wizji poprzez współpracę z podwykonawcami.
Jeżeli planujesz tworzyć własne produkty mobilne, już nad nimi pracujesz lub rozważasz zlecenie ich wykonania, ta książka pomoże Ci zrozumieć, jak w pełni wykorzystać ich potencjał do generowania zysków. Jej przystępny styl i praktyczne porady sprawiają, że staje się ona nieodzownym narzędziem dla każdego, kto chce przekształcić swoje pomysły w dochodowy i stabilny biznes. Ostatecznie, dzięki zawartej w niej wiedzy, współtworzenie aplikacji mobilnych przekształca się w prostszy, mniej stresujący i bardziej dochodowy proces.
