Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
DOOM Guy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
John Romero przedstawia swoją inspirującą autobiografię, w której odkrywa kulisy swojego życia jako współtwórca jednych z najbardziej wpływowych gier wideo w historii, takich jak DOOM, Quake i Wolfenstein 3-D. Jego opowieść to podróż przez świat projektowania gier, która zaczyna się od trudnego dzieciństwa, poprzez pierwsze kroki w przemyśle, kiedy to wysyłał swoje produkcje do komputerowych magazynów i pracował nad swoją pasją nocami.
Romero, uważany za ojca chrzestnego strzelanin z perspektywy pierwszej osoby, które dominują w branży do dziś, dzieli się przełomowymi momentami swojej kariery. Opowiada o okresie pracy w id Software, gdzie dzięki jego rewolucyjnym pomysłom DOOM i Quake stały się globalnymi fenomenami kulturalnymi. To także zapis burzliwych chwil takich jak słynna kłótnia z Johnem Carmackiem, która na stałe wpisała się w historię branży.
W swojej książce "DOOM Guy. Życie w pierwszej osobie", Romero przeprowadza nas przez niezwykłe etapy swojej kariery, od współpracy z innymi pasjonatami po momenty największych wyzwań. Romero dzieli się swoimi przemyśleniami na temat tworzenia gier, programowania oraz zmieniającego się krajobrazu branży. Całość dopełnia osobistymi refleksjami oraz wyrazami wdzięczności za możliwość oddania swojego życia grom, ujawniając niezwykłe zbiegi okoliczności i decyzje, które uczyniły go legendarnym DOOM Guyem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
John Romero przedstawia swoją inspirującą autobiografię, w której odkrywa kulisy swojego życia jako współtwórca jednych z najbardziej wpływowych gier wideo w historii, takich jak DOOM, Quake i Wolfenstein 3-D. Jego opowieść to podróż przez świat projektowania gier, która zaczyna się od trudnego dzieciństwa, poprzez pierwsze kroki w przemyśle, kiedy to wysyłał swoje produkcje do komputerowych magazynów i pracował nad swoją pasją nocami.
Romero, uważany za ojca chrzestnego strzelanin z perspektywy pierwszej osoby, które dominują w branży do dziś, dzieli się przełomowymi momentami swojej kariery. Opowiada o okresie pracy w id Software, gdzie dzięki jego rewolucyjnym pomysłom DOOM i Quake stały się globalnymi fenomenami kulturalnymi. To także zapis burzliwych chwil takich jak słynna kłótnia z Johnem Carmackiem, która na stałe wpisała się w historię branży.
W swojej książce "DOOM Guy. Życie w pierwszej osobie", Romero przeprowadza nas przez niezwykłe etapy swojej kariery, od współpracy z innymi pasjonatami po momenty największych wyzwań. Romero dzieli się swoimi przemyśleniami na temat tworzenia gier, programowania oraz zmieniającego się krajobrazu branży. Całość dopełnia osobistymi refleksjami oraz wyrazami wdzięczności za możliwość oddania swojego życia grom, ujawniając niezwykłe zbiegi okoliczności i decyzje, które uczyniły go legendarnym DOOM Guyem.
