Książka - Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?

Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad prawdziwą tajemnicą skutecznej sprzedaży? Posiadasz znakomity produkt i oferujesz wspaniałą usługę. Inwestujesz w reklamę i dbasz o najwyższą jakość obsługi. Mimo to masz wrażenie, że coś nie gra. Masz zbyt mało klientów, by Twoja firma mogła dynamicznie inwestować i się rozwijać tak, jakbyś chciał. Spędzasz godziny na próbach zrozumienia tego zjawiska... Nie jesteś w tym sam. Właściciele firm, zarówno tych mniejszych, jak i największych globalnych marek, często popełniają podobne błędy, które mogą hamować ich sukces na rynku. Ta książka pomoże Ci dostrzec sedno problemu i wskaże skuteczne sposoby jego rozwiązania. W centrum efektywnej sprzedaży zawsze powinien znajdować się klient – jego potrzeby, pragnienia i punkt widzenia muszą stanowić priorytet Twojej firmy. To właśnie na tym aspekcie skupia się poradnik, który trzymasz w rękach. Przeanalizujemy Twojego klienta z perspektywy psychologicznej, ustalimy, kim jest i czego naprawdę oczekuje. Będziemy badać, co zachęca go do zakupów, a co powoduje, że waha się z finalizacją transakcji. Następnie wrócimy do Ciebie i przyjrzymy się Twoim działaniom w obszarze marketingu i sprzedaży. Dzięki temu dowiesz się, co robisz dobrze, a w jakich elementach Twojej strategii niezbędne są zmiany lub poprawki, aby Twoi klienci częściej i chętniej wybierali Twoje produkty. Co więcej, zdobędziesz ich rekomendacje dla nowych, potencjalnych klientów.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad prawdziwą tajemnicą skutecznej sprzedaży? Posiadasz znakomity produkt i oferujesz wspaniałą usługę. Inwestujesz w reklamę i dbasz o najwyższą jakość obsługi. Mimo to masz wrażenie, że coś nie gra. Masz zbyt mało klientów, by Twoja firma mogła dynamicznie inwestować i się rozwijać tak, jakbyś chciał. Spędzasz godziny na próbach zrozumienia tego zjawiska... Nie jesteś w tym sam. Właściciele firm, zarówno tych mniejszych, jak i największych globalnych marek, często popełniają podobne błędy, które mogą hamować ich sukces na rynku. Ta książka pomoże Ci dostrzec sedno problemu i wskaże skuteczne sposoby jego rozwiązania. W centrum efektywnej sprzedaży zawsze powinien znajdować się klient – jego potrzeby, pragnienia i punkt widzenia muszą stanowić priorytet Twojej firmy. To właśnie na tym aspekcie skupia się poradnik, który trzymasz w rękach. Przeanalizujemy Twojego klienta z perspektywy psychologicznej, ustalimy, kim jest i czego naprawdę oczekuje. Będziemy badać, co zachęca go do zakupów, a co powoduje, że waha się z finalizacją transakcji. Następnie wrócimy do Ciebie i przyjrzymy się Twoim działaniom w obszarze marketingu i sprzedaży. Dzięki temu dowiesz się, co robisz dobrze, a w jakich elementach Twojej strategii niezbędne są zmiany lub poprawki, aby Twoi klienci częściej i chętniej wybierali Twoje produkty. Co więcej, zdobędziesz ich rekomendacje dla nowych, potencjalnych klientów.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 38.66 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 136
Rok wydania: 2025
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788328920255

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info