Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad prawdziwą tajemnicą skutecznej sprzedaży? Posiadasz znakomity produkt i oferujesz wspaniałą usługę. Inwestujesz w reklamę i dbasz o najwyższą jakość obsługi. Mimo to masz wrażenie, że coś nie gra. Masz zbyt mało klientów, by Twoja firma mogła dynamicznie inwestować i się rozwijać tak, jakbyś chciał. Spędzasz godziny na próbach zrozumienia tego zjawiska... Nie jesteś w tym sam. Właściciele firm, zarówno tych mniejszych, jak i największych globalnych marek, często popełniają podobne błędy, które mogą hamować ich sukces na rynku. Ta książka pomoże Ci dostrzec sedno problemu i wskaże skuteczne sposoby jego rozwiązania. W centrum efektywnej sprzedaży zawsze powinien znajdować się klient – jego potrzeby, pragnienia i punkt widzenia muszą stanowić priorytet Twojej firmy. To właśnie na tym aspekcie skupia się poradnik, który trzymasz w rękach. Przeanalizujemy Twojego klienta z perspektywy psychologicznej, ustalimy, kim jest i czego naprawdę oczekuje. Będziemy badać, co zachęca go do zakupów, a co powoduje, że waha się z finalizacją transakcji. Następnie wrócimy do Ciebie i przyjrzymy się Twoim działaniom w obszarze marketingu i sprzedaży. Dzięki temu dowiesz się, co robisz dobrze, a w jakich elementach Twojej strategii niezbędne są zmiany lub poprawki, aby Twoi klienci częściej i chętniej wybierali Twoje produkty. Co więcej, zdobędziesz ich rekomendacje dla nowych, potencjalnych klientów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad prawdziwą tajemnicą skutecznej sprzedaży? Posiadasz znakomity produkt i oferujesz wspaniałą usługę. Inwestujesz w reklamę i dbasz o najwyższą jakość obsługi. Mimo to masz wrażenie, że coś nie gra. Masz zbyt mało klientów, by Twoja firma mogła dynamicznie inwestować i się rozwijać tak, jakbyś chciał. Spędzasz godziny na próbach zrozumienia tego zjawiska... Nie jesteś w tym sam. Właściciele firm, zarówno tych mniejszych, jak i największych globalnych marek, często popełniają podobne błędy, które mogą hamować ich sukces na rynku. Ta książka pomoże Ci dostrzec sedno problemu i wskaże skuteczne sposoby jego rozwiązania. W centrum efektywnej sprzedaży zawsze powinien znajdować się klient – jego potrzeby, pragnienia i punkt widzenia muszą stanowić priorytet Twojej firmy. To właśnie na tym aspekcie skupia się poradnik, który trzymasz w rękach. Przeanalizujemy Twojego klienta z perspektywy psychologicznej, ustalimy, kim jest i czego naprawdę oczekuje. Będziemy badać, co zachęca go do zakupów, a co powoduje, że waha się z finalizacją transakcji. Następnie wrócimy do Ciebie i przyjrzymy się Twoim działaniom w obszarze marketingu i sprzedaży. Dzięki temu dowiesz się, co robisz dobrze, a w jakich elementach Twojej strategii niezbędne są zmiany lub poprawki, aby Twoi klienci częściej i chętniej wybierali Twoje produkty. Co więcej, zdobędziesz ich rekomendacje dla nowych, potencjalnych klientów.
