Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nie ma wątpliwości, że w naszych wspomnieniach odgrywają rolę szczególne momenty, takie jak szczyty przeżyć czy ważne zakończenia, które wyróżniają się pośród codziennych doświadczeń. W przypadku wizyty w parku Disneya, prawdopodobnie zapamiętamy ekscytującą jazdę na rollercoasterze oraz urocze mysie uszy. Reszta wspomnień ulega zatarciu. Niestety, często nie jesteśmy w stanie wykorzystać tej wiedzy, by tworzyć niezapomniane chwile. Weźmy za przykład nauczyciela, który planuje semestr nauki i traktuje każdy temat z taką samą uwagą, albo menedżera w dynamicznie rozwijającej się firmie, gdzie każdy tydzień wygląda podobnie. Weekendy spędzane z dziećmi zacierają się w jedną masę wspomnień, które nie pozostają na długo w pamięci.
Bracia Heath, na podstawie swoich badań i spostrzeżeń, ukazują, jak kluczowe momenty definiują naszą tożsamość oraz kierunek działań, i jak można celowo tworzyć doświadczenia, które wzmacniają zaangażowanie pracowników, satysfakcję klientów i nasze własne postrzeganie siebie i świata. W ich książce znajdziemy inspirujące historie ludzi, którzy z premedytacją stworzyli swoje wyjątkowe momenty. Poznamy właścicieli hoteli, którzy przekształcili zwykłe obiekty w jedne z najbardziej pożądanych miejsc w Los Angeles, oraz metodę, dzięki której dwie nieznajome osoby zdobywają przyjaźń w zaledwie 45 minut. Dowiemy się też, jak najmłodsza miliarderka na świecie czerpie siłę z pytania, które jej ojciec stawiał przy obiedzie.
Ta książka ma coś do zaoferowania dla każdego, kto pragnie tworzyć znaczące zmiany: od lekarzy poprawiających doświadczenia pacjentów, po liderów korporacji poszukujących większego zaangażowania pracowników, czy małe firmy dążące do wyróżnienia się na rynku. Każdy, kto dąży do niezwykłych rezultatów i szuka konkretnego planu działania, znajdzie tu wartościowe wskazówki.
Craig Kreeger, dyrektor generalny Virgin Atlantic, podkreśla, że dzięki „Decydującym momentom” można stać się bardziej wpływowym liderem, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, gdzie specjalizuje się w rozwoju strategii i teorii organizacji, a Dan Heath pracuje w Center for the Advancement of Social Entrepreneurship na Uniwersytecie Duke’a, wspierając przedsiębiorczość społeczną. Bracia Heath są autorami wielu bestsellerów, które sprzedały się w nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na 33 języki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nie ma wątpliwości, że w naszych wspomnieniach odgrywają rolę szczególne momenty, takie jak szczyty przeżyć czy ważne zakończenia, które wyróżniają się pośród codziennych doświadczeń. W przypadku wizyty w parku Disneya, prawdopodobnie zapamiętamy ekscytującą jazdę na rollercoasterze oraz urocze mysie uszy. Reszta wspomnień ulega zatarciu. Niestety, często nie jesteśmy w stanie wykorzystać tej wiedzy, by tworzyć niezapomniane chwile. Weźmy za przykład nauczyciela, który planuje semestr nauki i traktuje każdy temat z taką samą uwagą, albo menedżera w dynamicznie rozwijającej się firmie, gdzie każdy tydzień wygląda podobnie. Weekendy spędzane z dziećmi zacierają się w jedną masę wspomnień, które nie pozostają na długo w pamięci.
Bracia Heath, na podstawie swoich badań i spostrzeżeń, ukazują, jak kluczowe momenty definiują naszą tożsamość oraz kierunek działań, i jak można celowo tworzyć doświadczenia, które wzmacniają zaangażowanie pracowników, satysfakcję klientów i nasze własne postrzeganie siebie i świata. W ich książce znajdziemy inspirujące historie ludzi, którzy z premedytacją stworzyli swoje wyjątkowe momenty. Poznamy właścicieli hoteli, którzy przekształcili zwykłe obiekty w jedne z najbardziej pożądanych miejsc w Los Angeles, oraz metodę, dzięki której dwie nieznajome osoby zdobywają przyjaźń w zaledwie 45 minut. Dowiemy się też, jak najmłodsza miliarderka na świecie czerpie siłę z pytania, które jej ojciec stawiał przy obiedzie.
Ta książka ma coś do zaoferowania dla każdego, kto pragnie tworzyć znaczące zmiany: od lekarzy poprawiających doświadczenia pacjentów, po liderów korporacji poszukujących większego zaangażowania pracowników, czy małe firmy dążące do wyróżnienia się na rynku. Każdy, kto dąży do niezwykłych rezultatów i szuka konkretnego planu działania, znajdzie tu wartościowe wskazówki.
Craig Kreeger, dyrektor generalny Virgin Atlantic, podkreśla, że dzięki „Decydującym momentom” można stać się bardziej wpływowym liderem, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, gdzie specjalizuje się w rozwoju strategii i teorii organizacji, a Dan Heath pracuje w Center for the Advancement of Social Entrepreneurship na Uniwersytecie Duke’a, wspierając przedsiębiorczość społeczną. Bracia Heath są autorami wielu bestsellerów, które sprzedały się w nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na 33 języki.
