Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
De Musica Vol. IV-V
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Władysław Malinowski" przedstawia tekst upamiętniający 60. rocznicę urodzin kompozytora Krzysztofa Meyera. Autorzy zgłębiają jego profesjonalizm oraz wyjątkowe podejście do muzyki, zanurzone w świadomości nowoczesności. W eseju Stephan Thomas dzieli się swoimi motywacjami do przynależności do grupy Schizma. Mariusz Treliński ukazuje swoją wizję teatru operowego, stawiając na koncepcję, że sztuka powinna zawsze pozostawać nieuchwytna i wymagająca.
Michał Bristiger analizuje wystawienie "Don Giovanniego" w Warszawie, a Kamila Stępień rozwija temat koncepcji Trelińskiego dotyczącej tej opery. Charles Baudelaire i Wolfgang Dmling przyglądają się różnym aspektom recepcji Wagnera, podczas gdy Annette Kreutziger-Herr bada wewnętrzny kosmos i emocjonalne głębie utworu "Peleas i Melizanda".
August de Villiers de l'Isle Adam kontempluje tajemnice zapomnianej muzyki, zaś Helen Geyer przedstawia "Billy Budd" jako współczesny mit, rozważając alegorię dobra i zła w dziele Brittena. Również Michał Bristiger opisuje "Il Viaggio a Reims" Rossiniego i konteksty pierwszej premiery tej opery przez Stendhala.
Władysław Malinowski omawia mniej znane aspekty twórczości Karola Szymanowskiego, prezentując jego korespondencję z 1932 roku oraz nieznany rękopis. Anna Koszewska bada, jak Chopin poszukiwał uniwersalnego języka muzyki, a Magdalena Dziadek wspomina o życiu Kornela Michałowskiego w kontekście piątej rocznicy jego śmierci. Andrzej Jazdon opracowuje bibliografię prac Michałowskiego. Na koniec, Bristiger recenzuje proces związany z nadaniem tytułu doktora Honoris causa Plácido Domingo przez Akademię Muzyczną w Warszawie."
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Władysław Malinowski" przedstawia tekst upamiętniający 60. rocznicę urodzin kompozytora Krzysztofa Meyera. Autorzy zgłębiają jego profesjonalizm oraz wyjątkowe podejście do muzyki, zanurzone w świadomości nowoczesności. W eseju Stephan Thomas dzieli się swoimi motywacjami do przynależności do grupy Schizma. Mariusz Treliński ukazuje swoją wizję teatru operowego, stawiając na koncepcję, że sztuka powinna zawsze pozostawać nieuchwytna i wymagająca.
Michał Bristiger analizuje wystawienie "Don Giovanniego" w Warszawie, a Kamila Stępień rozwija temat koncepcji Trelińskiego dotyczącej tej opery. Charles Baudelaire i Wolfgang Dmling przyglądają się różnym aspektom recepcji Wagnera, podczas gdy Annette Kreutziger-Herr bada wewnętrzny kosmos i emocjonalne głębie utworu "Peleas i Melizanda".
August de Villiers de l'Isle Adam kontempluje tajemnice zapomnianej muzyki, zaś Helen Geyer przedstawia "Billy Budd" jako współczesny mit, rozważając alegorię dobra i zła w dziele Brittena. Również Michał Bristiger opisuje "Il Viaggio a Reims" Rossiniego i konteksty pierwszej premiery tej opery przez Stendhala.
Władysław Malinowski omawia mniej znane aspekty twórczości Karola Szymanowskiego, prezentując jego korespondencję z 1932 roku oraz nieznany rękopis. Anna Koszewska bada, jak Chopin poszukiwał uniwersalnego języka muzyki, a Magdalena Dziadek wspomina o życiu Kornela Michałowskiego w kontekście piątej rocznicy jego śmierci. Andrzej Jazdon opracowuje bibliografię prac Michałowskiego. Na koniec, Bristiger recenzuje proces związany z nadaniem tytułu doktora Honoris causa Plácido Domingo przez Akademię Muzyczną w Warszawie."
