Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czy tu, czy tam - czytam! Testy kształcące czytanie ze zrozumieniem dla klas II-IV
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Czy tu, czy tam – czytam!" to zestaw 20 testów mających na celu rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem. Każdy test posiada identyczną strukturę i składa się z tekstu bazowego, pytań sprawdzających zrozumienie oraz kilku możliwych odpowiedzi do wyboru. Teksty źródłowe wywodzą się z dwóch głównych nurtów: fragmentów literatury dziecięcej oraz materiałów popularnonaukowych.
Zestaw testów został podzielony na trzy segmenty. Pierwsza część zawiera 5 testów o najniższym poziomie trudności, które zawierają wskazówki ułatwiające wybór liczby poprawnych odpowiedzi. Druga część składa się z 10 testów o średnim poziomie trudności, gdzie uczniowie samodzielnie muszą oszacować, ile odpowiedzi powinni zaznaczyć, a w trzeciej, najtrudniejszej części, na uczestników czeka 5 zaawansowanych testów wymagających pełnej samodzielności w analizie tekstu.
Testy te mogą być wykorzystywane podczas zajęć lekcyjnych dla całych klas, na dodatkowych zajęciach dla dzieci z zamiłowaniem do tego rodzaju wyzwań, a także w pracy nad rozwojem umiejętności czytelniczych u uczniów potrzebujących dodatkowej pomocy. Kluczowym celem jest wspieranie uczniów w zdobywaniu kompetencji niezbędnych w edukacji szkolnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Czy tu, czy tam – czytam!" to zestaw 20 testów mających na celu rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem. Każdy test posiada identyczną strukturę i składa się z tekstu bazowego, pytań sprawdzających zrozumienie oraz kilku możliwych odpowiedzi do wyboru. Teksty źródłowe wywodzą się z dwóch głównych nurtów: fragmentów literatury dziecięcej oraz materiałów popularnonaukowych.
Zestaw testów został podzielony na trzy segmenty. Pierwsza część zawiera 5 testów o najniższym poziomie trudności, które zawierają wskazówki ułatwiające wybór liczby poprawnych odpowiedzi. Druga część składa się z 10 testów o średnim poziomie trudności, gdzie uczniowie samodzielnie muszą oszacować, ile odpowiedzi powinni zaznaczyć, a w trzeciej, najtrudniejszej części, na uczestników czeka 5 zaawansowanych testów wymagających pełnej samodzielności w analizie tekstu.
Testy te mogą być wykorzystywane podczas zajęć lekcyjnych dla całych klas, na dodatkowych zajęciach dla dzieci z zamiłowaniem do tego rodzaju wyzwań, a także w pracy nad rozwojem umiejętności czytelniczych u uczniów potrzebujących dodatkowej pomocy. Kluczowym celem jest wspieranie uczniów w zdobywaniu kompetencji niezbędnych w edukacji szkolnej.
