Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Cyfrowy tubylec w szkole
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przedstawiamy trzeci tom serii "Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia". Po omówieniu funkcjonowania współczesnych uczniów w pierwszym tomie oraz przeanalizowaniu zmian w roli nauczyciela w erze technologii informacyjno-komunikacyjnych w drugim tomie, obecnie skupiamy się na cyfryzacji środowiska szkolnego. Tom trzeci, zatytułowany "Mediatyzacja przestrzeni szkoły - tropy badacze i implementacje", oferuje szeroki przegląd tematów dotyczących wpływu technologii cyfrowych na rozwój młodzieży i nowoczesną edukację. Zaprezentowane treści umożliwiają intelektualne zgłębienie różnorodnych obszarów badań. Czytelnik znajdzie tu analizy potencjału cyfrowego uczniów, technologicznego kontekstu budowania ich własnej wiedzy, oraz ich kompetencji i potrzeb. Nie zabrakło również omówienia form aktywności młodzieży w Internecie oraz aspektów wprowadzania rozwiązań cyfrowych do dydaktyki szkolnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przedstawiamy trzeci tom serii "Cyfrowy tubylec w szkole - diagnozy i otwarcia". Po omówieniu funkcjonowania współczesnych uczniów w pierwszym tomie oraz przeanalizowaniu zmian w roli nauczyciela w erze technologii informacyjno-komunikacyjnych w drugim tomie, obecnie skupiamy się na cyfryzacji środowiska szkolnego. Tom trzeci, zatytułowany "Mediatyzacja przestrzeni szkoły - tropy badacze i implementacje", oferuje szeroki przegląd tematów dotyczących wpływu technologii cyfrowych na rozwój młodzieży i nowoczesną edukację. Zaprezentowane treści umożliwiają intelektualne zgłębienie różnorodnych obszarów badań. Czytelnik znajdzie tu analizy potencjału cyfrowego uczniów, technologicznego kontekstu budowania ich własnej wiedzy, oraz ich kompetencji i potrzeb. Nie zabrakło również omówienia form aktywności młodzieży w Internecie oraz aspektów wprowadzania rozwiązań cyfrowych do dydaktyki szkolnej.
