Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia wprowadzające i utrwalające głoski SZ, Ż, CZ, DŻ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kolejna odsłona serii logopedycznej „Ćwiczenia wprowadzające i utrwalające głoski...” koncentruje się na terapii głosek SZ, Ż, CZ i DŻ. Książka została stworzona z myślą o rodzicach oraz logopedach i terapeutach, którzy pracują z dziećmi w wieku przedszkolnym.
W publikacji znajdziesz zestawy ćwiczeń przygotowujących aparat artykulacyjny—takie jak wargi, język, podniebienie miękkie i drogi oddechowe—do poprawnej wymowy poszczególnych głosek. Zawiera także różnorodne metody wywoływania głosek, a także ich utrwalania: od izolacji po zastosowanie w nagłosie, śródgłosie i wygłosie w różnych kontekstach, takich jak sylaby, fragmenty słów, pełne wyrazy, wyrażenia i całe zdania.
Ćwiczenia prezentowane w książce mają zróżnicowane formy, co pozwala na automatyzację konkretnej głoski podczas recytowania wierszy, opisów obrazków czy wymawiania wyrazów zawierających daną głoskę. Materiał skupia się także na rozwijaniu koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji, pamięci i percepcji. Dodatkowo, dzięki zadaniom takim jak wycinanie, przyklejanie, rysowanie i kolorowanie, dzieci usprawniają swoją motorykę małą. Warto podkreślić, że ćwiczenia wspierają również naukę globalnego czytania.
Proponowane przez autorkę ćwiczenia logopedyczne są na tyle proste, że mogą być wykonywane nawet przez dzieci od 3. roku życia. Obejmują one m.in. ćwiczenia artykulatorów, ćwiczenia oddechowe służące kształtowaniu prawidłowego toru wydechowego, różnicowanie słuchowe, kategoryzację wyrazów oraz kształtowanie orientacji przestrzennej. W książce znajdziesz również wiele innych ciekawych i angażujących zadań.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kolejna odsłona serii logopedycznej „Ćwiczenia wprowadzające i utrwalające głoski...” koncentruje się na terapii głosek SZ, Ż, CZ i DŻ. Książka została stworzona z myślą o rodzicach oraz logopedach i terapeutach, którzy pracują z dziećmi w wieku przedszkolnym.
W publikacji znajdziesz zestawy ćwiczeń przygotowujących aparat artykulacyjny—takie jak wargi, język, podniebienie miękkie i drogi oddechowe—do poprawnej wymowy poszczególnych głosek. Zawiera także różnorodne metody wywoływania głosek, a także ich utrwalania: od izolacji po zastosowanie w nagłosie, śródgłosie i wygłosie w różnych kontekstach, takich jak sylaby, fragmenty słów, pełne wyrazy, wyrażenia i całe zdania.
Ćwiczenia prezentowane w książce mają zróżnicowane formy, co pozwala na automatyzację konkretnej głoski podczas recytowania wierszy, opisów obrazków czy wymawiania wyrazów zawierających daną głoskę. Materiał skupia się także na rozwijaniu koordynacji wzrokowo-ruchowej, koncentracji, pamięci i percepcji. Dodatkowo, dzięki zadaniom takim jak wycinanie, przyklejanie, rysowanie i kolorowanie, dzieci usprawniają swoją motorykę małą. Warto podkreślić, że ćwiczenia wspierają również naukę globalnego czytania.
Proponowane przez autorkę ćwiczenia logopedyczne są na tyle proste, że mogą być wykonywane nawet przez dzieci od 3. roku życia. Obejmują one m.in. ćwiczenia artykulatorów, ćwiczenia oddechowe służące kształtowaniu prawidłowego toru wydechowego, różnicowanie słuchowe, kategoryzację wyrazów oraz kształtowanie orientacji przestrzennej. W książce znajdziesz również wiele innych ciekawych i angażujących zadań.
