Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowe wydanie książki poświęcone content marketingowi dostarcza szczegółowych wskazówek, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe oraz angażujące treści online, które wspierają kreowanie społeczności wokół marki w mediach społecznościowych. Jest to pierwsza pozycja, która prezentuje światowe standardy w sposób pozwalający na ich implementację na polskim rynku. Nowe wydanie zostało wzbogacone o dokładne analizy komunikacji w social media, proces dojrzałości leadów oraz mechanizmy automatyzacji działań związanych z content marketingiem. Ponadto, książka oferuje praktyczne porady dotyczące tworzenia treści zoptymalizowanych pod smartfony oraz eksploruje temat femvertisingu, czyli komunikacji skierowanej do kobiet. To kompendium wiedzy jest nieocenionym źródłem informacji dla specjalistów z dziedziny marketingu, PR-u, osób zajmujących się budowaniem marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy, a także właścicieli firm.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowe wydanie książki poświęcone content marketingowi dostarcza szczegółowych wskazówek, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe oraz angażujące treści online, które wspierają kreowanie społeczności wokół marki w mediach społecznościowych. Jest to pierwsza pozycja, która prezentuje światowe standardy w sposób pozwalający na ich implementację na polskim rynku. Nowe wydanie zostało wzbogacone o dokładne analizy komunikacji w social media, proces dojrzałości leadów oraz mechanizmy automatyzacji działań związanych z content marketingiem. Ponadto, książka oferuje praktyczne porady dotyczące tworzenia treści zoptymalizowanych pod smartfony oraz eksploruje temat femvertisingu, czyli komunikacji skierowanej do kobiet. To kompendium wiedzy jest nieocenionym źródłem informacji dla specjalistów z dziedziny marketingu, PR-u, osób zajmujących się budowaniem marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy, a także właścicieli firm.
