Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim we współczesnej organizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wielu badaczy i praktyków biznesu zadaje sobie pytanie: czy dobrze funkcjonujące przedsiębiorstwo może przekształcić się w organizację doskonałą? Jeżeli odpowiedź brzmi tak, jakie czynniki to umożliwiają? Istotne jest również, co menedżer może uczynić, aby poprawić swoją efektywność w pracy zespołowej. W realiach, w których organizacje działają w warunkach zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności, częściej określanych jako świat VUCA, troska o pracowników nabiera szczególnego znaczenia. Autorka książki proponuje zwrócenie uwagi na coachingowy model zarządzania, składający się z pięciu kluczowych filarów: zaufania, budowania pozytywnych relacji w zespole, zaangażowania, odpowiedzialności oraz wspólnego pojmowania celów.
W publikacji przedstawiono koncepcję coachingu oraz sposoby jego integracji z narzędziami zarządzania kapitałem ludzkim. Książka opisuje także wymagania związane z wdrażaniem coachingowego stylu zarządzania w organizacjach oraz analizuje ewolucję modeli zarządzania kapitałem ludzkim, począwszy od klasycznego, a kończąc na Management 3.0. Charakterystycznym elementem tej pracy jest autorski, innowacyjny model coachingowego zarządzania kapitałem ludzkim, wzbogacony o przemyślaną analizę badań przeprowadzonych wśród kadry zarządzającej. Publikacja ta jest efektem wieloletnich doświadczeń autorki w pracy z menedżerami z firm zarówno polskich, jak i międzynarodowych, stanowiąc odpowiedź na wyzwania zgłaszane przez menedżerów w zakresie zarządzania personelem i budowania kultury zaufania, szacunku, współpracy oraz zaangażowania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wielu badaczy i praktyków biznesu zadaje sobie pytanie: czy dobrze funkcjonujące przedsiębiorstwo może przekształcić się w organizację doskonałą? Jeżeli odpowiedź brzmi tak, jakie czynniki to umożliwiają? Istotne jest również, co menedżer może uczynić, aby poprawić swoją efektywność w pracy zespołowej. W realiach, w których organizacje działają w warunkach zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności, częściej określanych jako świat VUCA, troska o pracowników nabiera szczególnego znaczenia. Autorka książki proponuje zwrócenie uwagi na coachingowy model zarządzania, składający się z pięciu kluczowych filarów: zaufania, budowania pozytywnych relacji w zespole, zaangażowania, odpowiedzialności oraz wspólnego pojmowania celów.
W publikacji przedstawiono koncepcję coachingu oraz sposoby jego integracji z narzędziami zarządzania kapitałem ludzkim. Książka opisuje także wymagania związane z wdrażaniem coachingowego stylu zarządzania w organizacjach oraz analizuje ewolucję modeli zarządzania kapitałem ludzkim, począwszy od klasycznego, a kończąc na Management 3.0. Charakterystycznym elementem tej pracy jest autorski, innowacyjny model coachingowego zarządzania kapitałem ludzkim, wzbogacony o przemyślaną analizę badań przeprowadzonych wśród kadry zarządzającej. Publikacja ta jest efektem wieloletnich doświadczeń autorki w pracy z menedżerami z firm zarówno polskich, jak i międzynarodowych, stanowiąc odpowiedź na wyzwania zgłaszane przez menedżerów w zakresie zarządzania personelem i budowania kultury zaufania, szacunku, współpracy oraz zaangażowania.
