Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Chodzą słuchy - maluchy..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Niniejsza książka oferuje zestaw ćwiczeń, które wspierają rozwój percepcji słuchowej u dzieci z młodszych klas szkoły podstawowej. Jest doskonałym narzędziem zarówno dla terapeutów prowadzących zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, jak i rodziców pracujących z dzieckiem w warunkach domowych.
Ćwiczenia zawarte w książce obejmują różnorodne zadania, takie jak:
- identyfikowanie sylab, które odróżniają poszczególne wyrazy;
- odnajdywanie ukrytych w tekście słów;
- łączenie fragmentów wyrazów do utworzenia pełnego słowa;
- uzupełnianie brakujących liter oraz przypisywanie wyrazów odpowiednim obrazkom;
- konstruowanie zdań w oparciu o usłyszane słowa;
- tworzenie słów z kombinacji usłyszanych dźwięków.
Każde z zadań zostało tak zaprojektowane, aby było możliwe wielokrotne powtarzanie z użyciem różnych materiałów słownych, co umożliwia utrwalenie zdobytych umiejętności. W książce znajduje się również wkładka z "Materiałami dla dziecka", zawierająca ilustracje i tabele, które są niezbędne do realizacji niektórych zadań.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Niniejsza książka oferuje zestaw ćwiczeń, które wspierają rozwój percepcji słuchowej u dzieci z młodszych klas szkoły podstawowej. Jest doskonałym narzędziem zarówno dla terapeutów prowadzących zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, jak i rodziców pracujących z dzieckiem w warunkach domowych.
Ćwiczenia zawarte w książce obejmują różnorodne zadania, takie jak:
- identyfikowanie sylab, które odróżniają poszczególne wyrazy;
- odnajdywanie ukrytych w tekście słów;
- łączenie fragmentów wyrazów do utworzenia pełnego słowa;
- uzupełnianie brakujących liter oraz przypisywanie wyrazów odpowiednim obrazkom;
- konstruowanie zdań w oparciu o usłyszane słowa;
- tworzenie słów z kombinacji usłyszanych dźwięków.
Każde z zadań zostało tak zaprojektowane, aby było możliwe wielokrotne powtarzanie z użyciem różnych materiałów słownych, co umożliwia utrwalenie zdobytych umiejętności. W książce znajduje się również wkładka z "Materiałami dla dziecka", zawierająca ilustracje i tabele, które są niezbędne do realizacji niektórych zadań.
