Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Cechy indywidualne i czynniki środowiskowe...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Cechy indywidualne i czynniki środowiskowe a autonomia uczenia się" jest pozycją adresowaną do nauczycieli, badaczy oraz wszystkich zainteresowanych rozwijaniem umiejętności samodzielnego uczenia się. Autorzy opierają się na współczesnych teoriach z zakresu psychologii i dydaktyki, aby dostarczyć użytecznych narzędzi w diagnozie autonomii edukacyjnej. Publikacja analizuje pojęcie autonomii w uczeniu się oraz jej determinanty, włączając w to aspekty samoregulacji, metapoznania oraz strategie uczenia się. Omówiono tu również, jak różne czynniki takie jak płeć, wiek, temperament oraz wpływ otoczenia rodzinnego i szkolnego kształtują autonomię uczniów.
Książka oferuje nauczycielom konkretne metody wspierania rozwoju autonomii uczniów w procesie edukacji. Jednym z kluczowych elementów pracy jest narzędzie stworzone do badania trudności związanych z autonomicznym nabywaniem wiedzy, a także model tłumaczący te trudności z uwzględnieniem cech temperamentu, wsparcia szkolnego i rodzinnego oraz innych czynników wpływających na autonomię i motywację uczniów.
Wyniki badań są przedstawione w sposób zwięzły i zrozumiały, co pozwala na lepsze zrozumienie strategii stymulowania autonomii wśród młodzieży. Dzięki autorskiemu kwestionariuszowi zawartemu w książce, możliwe jest zarówno diagnozowanie potrzeb uczniów, jak i przeprowadzanie dalszych badań nad sprzyjającymi lub utrudniającymi autonomię warunkami. Taka wiedza stanowi cenną pomoc dla specjalistów w dziedzinie edukacji, chcących skutecznie wspierać młodych ludzi w procesie uczenia się.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Cechy indywidualne i czynniki środowiskowe a autonomia uczenia się" jest pozycją adresowaną do nauczycieli, badaczy oraz wszystkich zainteresowanych rozwijaniem umiejętności samodzielnego uczenia się. Autorzy opierają się na współczesnych teoriach z zakresu psychologii i dydaktyki, aby dostarczyć użytecznych narzędzi w diagnozie autonomii edukacyjnej. Publikacja analizuje pojęcie autonomii w uczeniu się oraz jej determinanty, włączając w to aspekty samoregulacji, metapoznania oraz strategie uczenia się. Omówiono tu również, jak różne czynniki takie jak płeć, wiek, temperament oraz wpływ otoczenia rodzinnego i szkolnego kształtują autonomię uczniów.
Książka oferuje nauczycielom konkretne metody wspierania rozwoju autonomii uczniów w procesie edukacji. Jednym z kluczowych elementów pracy jest narzędzie stworzone do badania trudności związanych z autonomicznym nabywaniem wiedzy, a także model tłumaczący te trudności z uwzględnieniem cech temperamentu, wsparcia szkolnego i rodzinnego oraz innych czynników wpływających na autonomię i motywację uczniów.
Wyniki badań są przedstawione w sposób zwięzły i zrozumiały, co pozwala na lepsze zrozumienie strategii stymulowania autonomii wśród młodzieży. Dzięki autorskiemu kwestionariuszowi zawartemu w książce, możliwe jest zarówno diagnozowanie potrzeb uczniów, jak i przeprowadzanie dalszych badań nad sprzyjającymi lub utrudniającymi autonomię warunkami. Taka wiedza stanowi cenną pomoc dla specjalistów w dziedzinie edukacji, chcących skutecznie wspierać młodych ludzi w procesie uczenia się.
