Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Budowanie własnej tożsamości
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Materiały edukacyjne przeznaczone dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną to seria książek dostosowanych do wymagań Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 roku. Zostały one stworzone z myślą o wspieraniu nauczycieli oraz terapeutów w realizacji treści zawartych w podstawie programowej. W tej publikacji omówione są kluczowe zagadnienia związane z sekcją "Budowanie własnej tożsamości".
Książka zawiera rozmaite zdjęcia rozmieszczone na stronach parzystych, które służą jako punkt wyjścia do rozmów z uczniami. Na stronach nieparzystych znajdują się pytania, które nauczyciele, terapeuci lub rodzice odczytują, inicjując dialog z dziećmi. Początkowe pytania są bezpośrednio związane z fotografiami, natomiast kolejne pytania mają na celu poszerzenie wiedzy i umiejętności ucznia dotyczących poruszanych tematów. Na końcu każdej sekcji znajdują się pytania odnoszące się do osobistych doświadczeń dziecka. Pod tymi pytaniami umieszczone są ćwiczenia, które mają na celu utrwalenie zdobytych informacji i umiejętności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Materiały edukacyjne przeznaczone dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną to seria książek dostosowanych do wymagań Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 roku. Zostały one stworzone z myślą o wspieraniu nauczycieli oraz terapeutów w realizacji treści zawartych w podstawie programowej. W tej publikacji omówione są kluczowe zagadnienia związane z sekcją "Budowanie własnej tożsamości".
Książka zawiera rozmaite zdjęcia rozmieszczone na stronach parzystych, które służą jako punkt wyjścia do rozmów z uczniami. Na stronach nieparzystych znajdują się pytania, które nauczyciele, terapeuci lub rodzice odczytują, inicjując dialog z dziećmi. Początkowe pytania są bezpośrednio związane z fotografiami, natomiast kolejne pytania mają na celu poszerzenie wiedzy i umiejętności ucznia dotyczących poruszanych tematów. Na końcu każdej sekcji znajdują się pytania odnoszące się do osobistych doświadczeń dziecka. Pod tymi pytaniami umieszczone są ćwiczenia, które mają na celu utrwalenie zdobytych informacji i umiejętności.
