Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
BUDOWA POWIĄZAŃ NAUKI Z BIZNESEM W GOSPODARCE OPARTEJ NA WIEDZY ROLA I MIEJSCE UNIWERSYTETU W PROCESACH INNOWACYJNYCH
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Celem tej książki jest zbadanie roli, jaką uniwersytety mogą odgrywać w procesach innowacyjnych w kontekście gospodarki opartej na wiedzy. Zmieniające się standardy zmuszają uczelnie do przemyślenia swoich tradycyjnych ról i rozwinięcia bardziej efektywnych form współpracy z biznesem, jak również bardziej aktywnego udziału w gospodarce. W erze dynamicznych przemian gospodarczych instytucje naukowe muszą sprostać wyzwaniom związanym z przekształcaniem wiedzy w nowe produkty i usługi, doskonaleniem umiejętności przystosowawczych kadry akademickiej, promowaniem ciągłego uczenia się na przestrzeni życia oraz bliską integracją z otoczeniem ekonomiczno-społecznym.
W tradycyjnym modelu edukacyjnym uniwersytetów, znanym jako model humboldtowski, procesy adaptacyjne oraz komercjalizacja badań naukowych i współpraca z gospodarką nie zawsze są realizowane w wystarczająco efektywny sposób. Stąd rodzi się potrzeba wdrożenia nowego modelu szkolnictwa wyższego, który efektywniej współpracuje z przemysłem i przyczynia się do budowania przewagi konkurencyjnej w swoim otoczeniu. Transformacja uniwersytetów i nauki jest kluczowa dla ich roli jako silników napędowych rozwoju gospodarczego.
Uniwersytety XXI wieku muszą znaleźć odpowiedni balans pomiędzy innowacyjnymi mechanizmami a utrzymaniem wielowiekowych tradycji akademickich oraz specyfiki sektora nauczania, takimi jak wolność badań i funkcje kulturotwórcze. Nowoczesny uniwersytet nie powinien przyjmować formy przedsiębiorstwa nastawionego wyłącznie na zysk, lecz raczej dążyć do harmonijnej koegzystencji tradycji i innowacyjności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Celem tej książki jest zbadanie roli, jaką uniwersytety mogą odgrywać w procesach innowacyjnych w kontekście gospodarki opartej na wiedzy. Zmieniające się standardy zmuszają uczelnie do przemyślenia swoich tradycyjnych ról i rozwinięcia bardziej efektywnych form współpracy z biznesem, jak również bardziej aktywnego udziału w gospodarce. W erze dynamicznych przemian gospodarczych instytucje naukowe muszą sprostać wyzwaniom związanym z przekształcaniem wiedzy w nowe produkty i usługi, doskonaleniem umiejętności przystosowawczych kadry akademickiej, promowaniem ciągłego uczenia się na przestrzeni życia oraz bliską integracją z otoczeniem ekonomiczno-społecznym.
W tradycyjnym modelu edukacyjnym uniwersytetów, znanym jako model humboldtowski, procesy adaptacyjne oraz komercjalizacja badań naukowych i współpraca z gospodarką nie zawsze są realizowane w wystarczająco efektywny sposób. Stąd rodzi się potrzeba wdrożenia nowego modelu szkolnictwa wyższego, który efektywniej współpracuje z przemysłem i przyczynia się do budowania przewagi konkurencyjnej w swoim otoczeniu. Transformacja uniwersytetów i nauki jest kluczowa dla ich roli jako silników napędowych rozwoju gospodarczego.
Uniwersytety XXI wieku muszą znaleźć odpowiedni balans pomiędzy innowacyjnymi mechanizmami a utrzymaniem wielowiekowych tradycji akademickich oraz specyfiki sektora nauczania, takimi jak wolność badań i funkcje kulturotwórcze. Nowoczesny uniwersytet nie powinien przyjmować formy przedsiębiorstwa nastawionego wyłącznie na zysk, lecz raczej dążyć do harmonijnej koegzystencji tradycji i innowacyjności.
