Książka - Blogi w procesie komunikacji marketingowej

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Blogi w procesie komunikacji marketingowej

Blogi w procesie komunikacji marketingowej

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka dotyczy obecnych rozważań dotyczących komunikacji w przestrzeni hipermedialnej, łącząc głębokie studia teoretyczne z wynikami badań naukowych. Stanowi rzetelne i przemyślane opracowanie, w którym blogi są przedstawione jako efektywne narzędzie interakcji z odbiorcami, zarówno w kontekście społecznym, jak i komercyjnym. Autorzy zwracają uwagę na ich dynamiczny rozwój, stałą ewolucję i możliwe kierunki przyszłych zmian. Dzięki temu praca staje się inspirującym źródłem wiedzy, umożliwiając Czytelnikom zrozumienie blogosfery jako złożonej i wielowymiarowej przestrzeni wymagającej strategicznego podejścia.

Publikacja oferuje wartości poznawcze, metodyczne i praktyczne, kierując ją do szerokiego grona odbiorców. Jest dedykowana pracownikom naukowym zajmującym się komunikacją marketingową, studentom businessu, zwłaszcza zarządzania, oraz biznesmenom zainteresowanym marketingiem w mediach społecznościowych.

Książka skupia się na komunikacji marketingowej w hipermedialnym środowisku komputerowym, z blogami jako centralnym punktem rozważań. Blogi są postrzegane jako nowe, specyficzne narzędzia komunikacji, które są z jednej strony spersonalizowane, z drugiej zaś w pełni interaktywne i wielowymiarowe. Autorzy zręcznie osadzają swoje analizy i wnioski w kontekście wirtualnej przestrzeni, którą tworzy hipermedialna rzeczywistość komputerowa oraz marketingowa płaszczyzna komunikacji.

Jest to monografia, która skutecznie łączy teoretyczne refleksje na temat blogów i ich roli w systemie komunikacji online z dogłębnymi badaniami empirycznymi. Opiera się na szerokiej literaturze przedmiotu, a przeprowadzone badania wpisują się w funkcje naukowych dociekań: zrozumienie rzeczywistości, jej analiza oraz prognoza potencjalnych zmian. Ta innowacyjna praca wpisuje się w badania dotyczące systemów komunikacji przedsiębiorstw w interaktywnym środowisku hipermedialnym.

Z recenzji prof. zw. dr. hab. Jana W. Wiktora.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka dotyczy obecnych rozważań dotyczących komunikacji w przestrzeni hipermedialnej, łącząc głębokie studia teoretyczne z wynikami badań naukowych. Stanowi rzetelne i przemyślane opracowanie, w którym blogi są przedstawione jako efektywne narzędzie interakcji z odbiorcami, zarówno w kontekście społecznym, jak i komercyjnym. Autorzy zwracają uwagę na ich dynamiczny rozwój, stałą ewolucję i możliwe kierunki przyszłych zmian. Dzięki temu praca staje się inspirującym źródłem wiedzy, umożliwiając Czytelnikom zrozumienie blogosfery jako złożonej i wielowymiarowej przestrzeni wymagającej strategicznego podejścia.

Publikacja oferuje wartości poznawcze, metodyczne i praktyczne, kierując ją do szerokiego grona odbiorców. Jest dedykowana pracownikom naukowym zajmującym się komunikacją marketingową, studentom businessu, zwłaszcza zarządzania, oraz biznesmenom zainteresowanym marketingiem w mediach społecznościowych.

Książka skupia się na komunikacji marketingowej w hipermedialnym środowisku komputerowym, z blogami jako centralnym punktem rozważań. Blogi są postrzegane jako nowe, specyficzne narzędzia komunikacji, które są z jednej strony spersonalizowane, z drugiej zaś w pełni interaktywne i wielowymiarowe. Autorzy zręcznie osadzają swoje analizy i wnioski w kontekście wirtualnej przestrzeni, którą tworzy hipermedialna rzeczywistość komputerowa oraz marketingowa płaszczyzna komunikacji.

Jest to monografia, która skutecznie łączy teoretyczne refleksje na temat blogów i ich roli w systemie komunikacji online z dogłębnymi badaniami empirycznymi. Opiera się na szerokiej literaturze przedmiotu, a przeprowadzone badania wpisują się w funkcje naukowych dociekań: zrozumienie rzeczywistości, jej analiza oraz prognoza potencjalnych zmian. Ta innowacyjna praca wpisuje się w badania dotyczące systemów komunikacji przedsiębiorstw w interaktywnym środowisku hipermedialnym.

Z recenzji prof. zw. dr. hab. Jana W. Wiktora.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 16.84 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 160
Rok wydania: 2017
Rozmiar: 165 × 240 mm
ID: 9788380884168

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info