Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Bliźnięta Tuttle w obronie uczciwej konkurencji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W najnowszej odsłonie serii, rodzeństwo Tuttle podejmuje wyzwanie stawiane przez wpływowych biznesmenów i właścicieli korporacji. Ci ostatni próbują wykorzystać swoje znajomości w kręgach władzy, aby zminimalizować konkurencję na rynku. Nasi bohaterowie, zdeterminowani, by wesprzeć najbliższych, włączają się w akcję sprzedaży jedzenia mającą na celu zdobycie uwagi opinii publicznej i przychylności społecznej, niezbędnych do zmiany restrykcyjnych przepisów uniemożliwiających rozwój małych firm oraz sprawiedliwą rywalizację. Poprzez swoje działania przekazują istotne wartości, takie jak uczciwa konkurencja, równość wobec prawa, sprzeciw wobec nepotyzmu i etyczne podejście do lobbingu.
Ta część serii czerpie inspirację z dzieła uznanego popularyzatora idei wolnościowych, Henry'ego Hazlitta, zatytułowanego "Ekonomia w jednej lekcji". Książka ta została również opublikowana przez nasze wydawnictwo, co jeszcze bardziej podkreśla wagę poruszanych tematów w kontekście istniejącej linii wydawniczej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W najnowszej odsłonie serii, rodzeństwo Tuttle podejmuje wyzwanie stawiane przez wpływowych biznesmenów i właścicieli korporacji. Ci ostatni próbują wykorzystać swoje znajomości w kręgach władzy, aby zminimalizować konkurencję na rynku. Nasi bohaterowie, zdeterminowani, by wesprzeć najbliższych, włączają się w akcję sprzedaży jedzenia mającą na celu zdobycie uwagi opinii publicznej i przychylności społecznej, niezbędnych do zmiany restrykcyjnych przepisów uniemożliwiających rozwój małych firm oraz sprawiedliwą rywalizację. Poprzez swoje działania przekazują istotne wartości, takie jak uczciwa konkurencja, równość wobec prawa, sprzeciw wobec nepotyzmu i etyczne podejście do lobbingu.
Ta część serii czerpie inspirację z dzieła uznanego popularyzatora idei wolnościowych, Henry'ego Hazlitta, zatytułowanego "Ekonomia w jednej lekcji". Książka ta została również opublikowana przez nasze wydawnictwo, co jeszcze bardziej podkreśla wagę poruszanych tematów w kontekście istniejącej linii wydawniczej.
