Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Biblia copywritingu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeśli tworzysz treści do stron internetowych, teksty promocyjne do ulotek, czy też iskrzące hasła reklamowe, a może piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych lub zarządzasz markami w social media, to możesz nazywać siebie copywriterem – mistrzem sztuki przekonywania słowem, kreatorem wpływowych komunikatów. W każdym zawodzie, tak i w Twoim, istnieje zestaw uniwersalnych zasad, narzędzi, technik i trików, które każdy, od początkującego po doświadczonego specjalistę, powinien dobrze znać i umieć zastosować. Choć kreatywność jest w tej branży bardzo ważna, kluczowe jest opanowanie podstawowych zasad pisania. Dariusz Puzyrkiewicz, mający za sobą wiele lat doświadczenia i liczne sukcesy, zgromadził w swojej książce niezbędną wiedzę, którą warto posiadać. Weź ją do ręki, przeczytaj i umieść w łatwo dostępnym miejscu, aby móc sięgnąć po nią zawsze, gdy będziesz potrzebować wsparcia w tworzeniu treści, które skutecznie promują produkty, usługi czy idee.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeśli tworzysz treści do stron internetowych, teksty promocyjne do ulotek, czy też iskrzące hasła reklamowe, a może piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych lub zarządzasz markami w social media, to możesz nazywać siebie copywriterem – mistrzem sztuki przekonywania słowem, kreatorem wpływowych komunikatów. W każdym zawodzie, tak i w Twoim, istnieje zestaw uniwersalnych zasad, narzędzi, technik i trików, które każdy, od początkującego po doświadczonego specjalistę, powinien dobrze znać i umieć zastosować. Choć kreatywność jest w tej branży bardzo ważna, kluczowe jest opanowanie podstawowych zasad pisania. Dariusz Puzyrkiewicz, mający za sobą wiele lat doświadczenia i liczne sukcesy, zgromadził w swojej książce niezbędną wiedzę, którą warto posiadać. Weź ją do ręki, przeczytaj i umieść w łatwo dostępnym miejscu, aby móc sięgnąć po nią zawsze, gdy będziesz potrzebować wsparcia w tworzeniu treści, które skutecznie promują produkty, usługi czy idee.
