Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Berezowska. Nagość dla wszystkich
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przed wojną sytuacja była trudna, a po niej jeszcze bardziej się skomplikowała. W dwudziestoleciu międzywojennym Maja Berezowska i jej odważne rysunki nieuchronnie przyciągały uwagę konserwatystów, a po 1945 roku znalazły się w zasięgu ideologów socrealizmu. Mimo to artystka nie przejmowała się tym zbytnio. Nawet w ciężkich warunkach obozu Ravensbrück, nie przestała tworzyć. Jej rysunki często inspirowane były współwięźniarkami oraz strażniczkami — tym pierwszym dawała nadzieję, a drugie przedstawiała z pewną rezerwą.
Przyszła na świat w okresie belle époque, a jej życie i twórczość przyczyniły się do stworzenia artystycznego mitu okresu międzywojennego. Otoczona była gronem malarzy i poetów, a jednym z jej bliskich przyjaciół był Karol Szymanowski, z którym wymieniała pełne emocji listy. Uważała piękno za nieodłączny element życia, otaczając się eleganckimi przedmiotami, kwiatami i przyjaciółmi. Zarówno w dziełach, jak i w codzienności pozostała wierna swoim zasadom i poczuciu humoru, nawet podczas ciężkich powojennych lat.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przed wojną sytuacja była trudna, a po niej jeszcze bardziej się skomplikowała. W dwudziestoleciu międzywojennym Maja Berezowska i jej odważne rysunki nieuchronnie przyciągały uwagę konserwatystów, a po 1945 roku znalazły się w zasięgu ideologów socrealizmu. Mimo to artystka nie przejmowała się tym zbytnio. Nawet w ciężkich warunkach obozu Ravensbrück, nie przestała tworzyć. Jej rysunki często inspirowane były współwięźniarkami oraz strażniczkami — tym pierwszym dawała nadzieję, a drugie przedstawiała z pewną rezerwą.
Przyszła na świat w okresie belle époque, a jej życie i twórczość przyczyniły się do stworzenia artystycznego mitu okresu międzywojennego. Otoczona była gronem malarzy i poetów, a jednym z jej bliskich przyjaciół był Karol Szymanowski, z którym wymieniała pełne emocji listy. Uważała piękno za nieodłączny element życia, otaczając się eleganckimi przedmiotami, kwiatami i przyjaciółmi. Zarówno w dziełach, jak i w codzienności pozostała wierna swoim zasadom i poczuciu humoru, nawet podczas ciężkich powojennych lat.
