Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Aktywność promocyjna polskich miast
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi dogłębną analizę teorii i praktyki promocji stosowanej przez duże polskie miasta. Opierając się na literaturze dotyczącej rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego oraz obowiązujących regulacjach prawnych, publikacja pokazuje, jak istotną rolę odgrywa promocja w działaniach marketingowych miast. W pracy wprowadzono definicję aktywności promocyjnej miast, podkreślając jej wielowymiarowy charakter. Autorzy zwracają uwagę na ograniczenia związane z dostępnością danych wtórnych, które umożliwiają kompleksowy pomiar tego rodzaju aktywności.
Badania omówione w części metodycznej obejmują założenia i przebieg procesu pozyskiwania informacji od 51 z 59 wybranych do badania miast. Przedstawione są także zastosowane metody statystyczne i taksonomiczne, używane w analizie i ocenie aktywności promocyjnej oraz jej determinantów. Wyniki badań empirycznych pozwalają na porównanie działań promocyjnych poszczególnych miast, wykorzystując syntetyczny miernik aktywności promocyjnej.
Praca zawiera również szczegółowe analizy, które identyfikują główne grupy docelowe promocji miejskiej, zakres prowadzenia badań marketingowych przez samorządy, a także metody i skalę wykorzystania różnorodnych narzędzi promocji. Autorzy omawiają główne czynniki sprzyjające i utrudniające promocję, co stanowi ważny temat, rzadko omawiany w literaturze marketingu terytorialnego. Na zakończenie, autorzy przedstawiają wnioski i rekomendacje dla władz samorządowych, które mogą okazać się cennymi wskazówkami dla osób odpowiedzialnych za promocję jednostek terytorialnych na różnych szczeblach administracyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi dogłębną analizę teorii i praktyki promocji stosowanej przez duże polskie miasta. Opierając się na literaturze dotyczącej rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego oraz obowiązujących regulacjach prawnych, publikacja pokazuje, jak istotną rolę odgrywa promocja w działaniach marketingowych miast. W pracy wprowadzono definicję aktywności promocyjnej miast, podkreślając jej wielowymiarowy charakter. Autorzy zwracają uwagę na ograniczenia związane z dostępnością danych wtórnych, które umożliwiają kompleksowy pomiar tego rodzaju aktywności.
Badania omówione w części metodycznej obejmują założenia i przebieg procesu pozyskiwania informacji od 51 z 59 wybranych do badania miast. Przedstawione są także zastosowane metody statystyczne i taksonomiczne, używane w analizie i ocenie aktywności promocyjnej oraz jej determinantów. Wyniki badań empirycznych pozwalają na porównanie działań promocyjnych poszczególnych miast, wykorzystując syntetyczny miernik aktywności promocyjnej.
Praca zawiera również szczegółowe analizy, które identyfikują główne grupy docelowe promocji miejskiej, zakres prowadzenia badań marketingowych przez samorządy, a także metody i skalę wykorzystania różnorodnych narzędzi promocji. Autorzy omawiają główne czynniki sprzyjające i utrudniające promocję, co stanowi ważny temat, rzadko omawiany w literaturze marketingu terytorialnego. Na zakończenie, autorzy przedstawiają wnioski i rekomendacje dla władz samorządowych, które mogą okazać się cennymi wskazówkami dla osób odpowiedzialnych za promocję jednostek terytorialnych na różnych szczeblach administracyjnych.
