Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Aktualne wyzwania zarządzania i ekonomii
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W ostatnich czasach doktoranci wyróżniający się świeżym spojrzeniem i kreatywnością stali się kluczowymi uczestnikami w świecie zarządzania i ekonomii. Publikacja ta, zawierająca dwadzieścia artykułów, stanowi zbiór najlepszych prac zaprezentowanych na I Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów, zorganizowanej przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autorzy pochodzą zarówno z ALK, jak i z innych prestiżowych instytucji, takich jak Uniwersytet Gdański, Politechnika Gdańska, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Książka została sensownie podzielona na cztery główne obszary tematyczne, które obejmują zarządzanie ludźmi, marketing, ekonomię i finanse oraz nowe tendencje w zarządzaniu. Wszystkie artykuły charakteryzują się innowacyjnością, świeżą perspektywą oraz silnym zaangażowaniem badawczym autorów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W ostatnich czasach doktoranci wyróżniający się świeżym spojrzeniem i kreatywnością stali się kluczowymi uczestnikami w świecie zarządzania i ekonomii. Publikacja ta, zawierająca dwadzieścia artykułów, stanowi zbiór najlepszych prac zaprezentowanych na I Ogólnopolskiej Konferencji Doktorantów, zorganizowanej przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autorzy pochodzą zarówno z ALK, jak i z innych prestiżowych instytucji, takich jak Uniwersytet Gdański, Politechnika Gdańska, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu. Książka została sensownie podzielona na cztery główne obszary tematyczne, które obejmują zarządzanie ludźmi, marketing, ekonomię i finanse oraz nowe tendencje w zarządzaniu. Wszystkie artykuły charakteryzują się innowacyjnością, świeżą perspektywą oraz silnym zaangażowaniem badawczym autorów.
