Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
9 praw marketingu B2B. Poznaj podstawowe zasady działania i sposoby myślenia w marketingu business-to-business
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Książka '9 praw marketingu B2B' otwiera przed czytelnikami świat specyficznego rynku business-to-business, który różni się znacznie od rynku konsumenckiego. Dla przedsiębiorców, dyrektorów oraz managerów, którzy działają w tej sferze, ten przewodnik to niezastąpione źródło wiedzy na temat podstawowych zasad i strategii niezbędnych do skutecznego prowadzenia działań marketingowych w sektorze B2B.
Autor, Michał Szermelek, wprowadza czytelników w dziewięć fundamentalnych praw marketingu B2B, które rzucają nowe światło na sposób docierania do innych firm jako klientów. Dla osób zaczynających przygodę z marketingiem w świecie B2B, wspomina o istotnym zrozumieniu, jak twoja marka i produkty są postrzegane oraz jak skutecznie komunikować ich wartość. Książka jest doskonałą lekturą dla osób poszukujących jasnych odpowiedzi na pytania dotyczące skuteczności działań marketingowych oraz sposobów, w jakie klienci postrzegają i porównują oferty różnych dostawców.
Michał Szermelek nie tylko prezentuje teorie, ale dzieli się również konkretnymi radami i przykładami z własnych doświadczeń, co czyni tę książkę praktycznym narzędziem w świecie marketingu B2B. Podkreśla, że mechanizmy stosowane w marketingu B2C nie przyniosą takich samych efektów na rynku B2B i dlatego zaleca dostosowanie strategii do specyfiki tego rynku. Zawarte w książce wskazówki są unikalne i cenne, a ich zastosowanie może znacząco wzbogacić wiedzę czytelnika i zwiększyć efektywność działania w środowisku profesjonalnych relacji biznesowych.
'9 praw marketingu B2B' to obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy pragną zwiększyć swoje kompetencje marketingowe w sektorze B2B i chcą w pełni wykorzystać potencjał swojej firmy. Marcin Cichocki, CEO i założyciel Agencji Kuźnia, zdecydowanie poleca tę książkę jako klucz do realizacji udanych strategii biznesowych."
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Książka '9 praw marketingu B2B' otwiera przed czytelnikami świat specyficznego rynku business-to-business, który różni się znacznie od rynku konsumenckiego. Dla przedsiębiorców, dyrektorów oraz managerów, którzy działają w tej sferze, ten przewodnik to niezastąpione źródło wiedzy na temat podstawowych zasad i strategii niezbędnych do skutecznego prowadzenia działań marketingowych w sektorze B2B.
Autor, Michał Szermelek, wprowadza czytelników w dziewięć fundamentalnych praw marketingu B2B, które rzucają nowe światło na sposób docierania do innych firm jako klientów. Dla osób zaczynających przygodę z marketingiem w świecie B2B, wspomina o istotnym zrozumieniu, jak twoja marka i produkty są postrzegane oraz jak skutecznie komunikować ich wartość. Książka jest doskonałą lekturą dla osób poszukujących jasnych odpowiedzi na pytania dotyczące skuteczności działań marketingowych oraz sposobów, w jakie klienci postrzegają i porównują oferty różnych dostawców.
Michał Szermelek nie tylko prezentuje teorie, ale dzieli się również konkretnymi radami i przykładami z własnych doświadczeń, co czyni tę książkę praktycznym narzędziem w świecie marketingu B2B. Podkreśla, że mechanizmy stosowane w marketingu B2C nie przyniosą takich samych efektów na rynku B2B i dlatego zaleca dostosowanie strategii do specyfiki tego rynku. Zawarte w książce wskazówki są unikalne i cenne, a ich zastosowanie może znacząco wzbogacić wiedzę czytelnika i zwiększyć efektywność działania w środowisku profesjonalnych relacji biznesowych.
'9 praw marketingu B2B' to obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy pragną zwiększyć swoje kompetencje marketingowe w sektorze B2B i chcą w pełni wykorzystać potencjał swojej firmy. Marcin Cichocki, CEO i założyciel Agencji Kuźnia, zdecydowanie poleca tę książkę jako klucz do realizacji udanych strategii biznesowych."
