Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
101 technik copywritingu sprzedażowego. Zachęcaj. Zachwycaj. Zarabiaj
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeśli chcesz pisać teksty, które skutecznie sprzedają, książka "101 technik copywritingu sprzedażowego. Zachęcaj. Zachwycaj. Zarabiaj" jest nieocenionym narzędziem, które ci w tym pomoże. Nie znajdziesz tu magicznych słów, które działają w każdej sytuacji, ale nauczysz się, jak odpowiednio dobierać i łączyć wyrazy, by wpływać na myślenie i decyzje innych. Książka oferuje zbiór technik, uznawanych na całym świecie i rekomendowanych przez najlepszych copywriterów, zarówno tych legendarnych, jak i współczesnych. Znajdziesz tu metody, których skuteczność potwierdzają najnowsze badania z zakresu neuronauki oraz psychologii. Wraz z praktycznymi przykładami z życia i zawodowej praktyki, ta pozycja pokaże ci, jak używać słów w ofertach, kampaniach czy opisach produktów. Odkryj tajniki copywriterskiej magii i obserwuj, jak przynosi efekty.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeśli chcesz pisać teksty, które skutecznie sprzedają, książka "101 technik copywritingu sprzedażowego. Zachęcaj. Zachwycaj. Zarabiaj" jest nieocenionym narzędziem, które ci w tym pomoże. Nie znajdziesz tu magicznych słów, które działają w każdej sytuacji, ale nauczysz się, jak odpowiednio dobierać i łączyć wyrazy, by wpływać na myślenie i decyzje innych. Książka oferuje zbiór technik, uznawanych na całym świecie i rekomendowanych przez najlepszych copywriterów, zarówno tych legendarnych, jak i współczesnych. Znajdziesz tu metody, których skuteczność potwierdzają najnowsze badania z zakresu neuronauki oraz psychologii. Wraz z praktycznymi przykładami z życia i zawodowej praktyki, ta pozycja pokaże ci, jak używać słów w ofertach, kampaniach czy opisach produktów. Odkryj tajniki copywriterskiej magii i obserwuj, jak przynosi efekty.
