Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
10 przykazań propagandy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Propaganda, choć nie jest zjawiskiem tajemniczym ani demonicznym, może być porównywana do mentalnego fast foodu. Twórcy propagandy, przypominający sprzedawców szybkiego jedzenia, korzystają z naszego pędu, pragnienia łatwości i skłonności do wygodnictwa. Często, bez pełnej świadomości, zaczynamy przyjmować za własne poglądy, które w rzeczywistości mogą pochodzić z zewnątrz. Książka ta ma dwojakie zastosowanie. Z jednej strony dostarcza narzędzi do ochrony przed wpływem propagandy w życiu codziennym i zawodowym, a z drugiej strony pokazuje, jak można ją skutecznie stosować. To praktyczny przewodnik dla tych, którzy chcą zrozumieć i uniknąć pułapek zastawianych przez mistrzów PR. Dla świadomych odbiorców i użytkowników mediów stanowi nieocenione źródło informacji oraz refleksji na temat jednej z najistotniejszych sił współczesnego świata. Wybieraj z rozwagą i unikaj myślowych uproszczeń! Autor książki, Brian Anse Patrick, jest profesorem komunikacji na Uniwersytecie Toledo oraz doktorem komunikacji Uniwersytetu Michigan. Napisał m.in. "Rise of the Anti-Media: In-Forming America’s Concealed Weapon Carry Movement" oraz "The National Rifle Association and the Media: The Motivating Force of Negative Coverage". Jako uznany amerykański ekspert w dziedzinie kultury posiadania broni, zajmuje się także historią i metodami propagandy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Propaganda, choć nie jest zjawiskiem tajemniczym ani demonicznym, może być porównywana do mentalnego fast foodu. Twórcy propagandy, przypominający sprzedawców szybkiego jedzenia, korzystają z naszego pędu, pragnienia łatwości i skłonności do wygodnictwa. Często, bez pełnej świadomości, zaczynamy przyjmować za własne poglądy, które w rzeczywistości mogą pochodzić z zewnątrz. Książka ta ma dwojakie zastosowanie. Z jednej strony dostarcza narzędzi do ochrony przed wpływem propagandy w życiu codziennym i zawodowym, a z drugiej strony pokazuje, jak można ją skutecznie stosować. To praktyczny przewodnik dla tych, którzy chcą zrozumieć i uniknąć pułapek zastawianych przez mistrzów PR. Dla świadomych odbiorców i użytkowników mediów stanowi nieocenione źródło informacji oraz refleksji na temat jednej z najistotniejszych sił współczesnego świata. Wybieraj z rozwagą i unikaj myślowych uproszczeń! Autor książki, Brian Anse Patrick, jest profesorem komunikacji na Uniwersytecie Toledo oraz doktorem komunikacji Uniwersytetu Michigan. Napisał m.in. "Rise of the Anti-Media: In-Forming America’s Concealed Weapon Carry Movement" oraz "The National Rifle Association and the Media: The Motivating Force of Negative Coverage". Jako uznany amerykański ekspert w dziedzinie kultury posiadania broni, zajmuje się także historią i metodami propagandy.
