Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zysk nie jest ważny jest najważniejszy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw mogą początkowo uznać sugestie George’a Cloutiera za kontrowersyjne. Jego filozofia zarządzania biznesem, pomijana w programie Harvard Business School, zawiera zasady takie jak:
- Najlepiej działająca firma rodzinna to taka, którą kieruje tylko jeden członek rodziny.
- Weekendy należy poświęcać na pracę, a nie na grę w golfa czy uczestnictwo w wydarzeniach towarzyskich.
- Nigdy nie realizuj płatności dostawcom na czas.
- Musisz wykazać się obsesyjną kontrolą nad wszystkim.
- Przyjmij na siebie odpowiedzialność za niepowodzenia firmy, zwłaszcza w czasach recesji.
Cloutier podkreśla, że zysk nie jest jedynie ważny, ale kluczowy, działając jako ostatni sygnał alarmowy dla właścicieli firm. Ta książka, bez zbędnych ozdobników, ujawnia surową rzeczywistość zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych przedsiębiorców. Choć jego rady mogą być trudne do zaakceptowania, są skuteczne i nieocenione.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw mogą początkowo uznać sugestie George’a Cloutiera za kontrowersyjne. Jego filozofia zarządzania biznesem, pomijana w programie Harvard Business School, zawiera zasady takie jak:
- Najlepiej działająca firma rodzinna to taka, którą kieruje tylko jeden członek rodziny.
- Weekendy należy poświęcać na pracę, a nie na grę w golfa czy uczestnictwo w wydarzeniach towarzyskich.
- Nigdy nie realizuj płatności dostawcom na czas.
- Musisz wykazać się obsesyjną kontrolą nad wszystkim.
- Przyjmij na siebie odpowiedzialność za niepowodzenia firmy, zwłaszcza w czasach recesji.
Cloutier podkreśla, że zysk nie jest jedynie ważny, ale kluczowy, działając jako ostatni sygnał alarmowy dla właścicieli firm. Ta książka, bez zbędnych ozdobników, ujawnia surową rzeczywistość zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych przedsiębiorców. Choć jego rady mogą być trudne do zaakceptowania, są skuteczne i nieocenione.
